414
کد خبر: 882
برچسب‌های خبر: - دیدار - فرماندار سوادکوه - استادیان - غلامی
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
____________________

دیدار فرماندار و مدیرآموزش و پرورش سوادکوه بامدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران


دیدار فرماندار و مدیرآموزش و پرورش سوادکوه بامدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران؛ غلامی فرماندارسوادکوه که بهمراه خلیل نژاد مدیرآموزش و پرورش منطقه در دفتر مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران حضور پیدا کرد، با تشکر از زحمات و تلاش های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، پیگیر رفع مشکلات موجود در حوزه مدارس شد.

در این دیدارغلامی فرماندارسوادکوه نیز ضمن تشکر از مساعدت های اداره کل ومدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان به منطقه سوادکوه، به ویژه در زمینه تجهیرات گرمایشی و سرمایشی و درکنار آن تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و تشکر از نگاه ویژه دولت و وزیر به مقوله آموزش و پرورش، خواستار توجه بیشتر به رفع محرومیت جهت ایجاد نشاط و سرزندگی به دانش آموزان در عرصه و فرایند یاددهی- یادگیری شد.

 

 وی از توجه خاص مدیرکل نوسازی مدارس استان، به تعلیم و تربیت شهرستان و همراهی و دغدغه مندی ایشان به عنوان یک نیروی علمی تشکر کرد.

 

درادامه مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس مازندران از پیگیری های مستمرفرماندارومدیر آموزش و پرورش سوادکوه تشکر کرد.

 

 وی گفت: نهایت تلاش خویش و همکارانش را خواهند داشت تا محرومیت از چهره مدارس شهرستان رخت کند و آینده سازان با فراغ بالا تحصیل کنند.

 

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران

 


آخرین خبرها...