111
کد خبر: 918
برچسب‌های خبر: - آغاز سال تحصیلی - زنگ مدرسه_استاندار - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
____________________

با حضور استاندار و مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته شد


جشن آغازسال تحصیلی امروز همزمان با سراسر کشور به طور نمادین و با افتتاح مدرسه آیت الله سید صابرجباری با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، استاندار، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش وپرورش و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار و زنگ آغاز سال تحصیلی نواخته شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران، مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی مدارس استان در آیین برگزاری جشن بازگشایی مدارس در این مدرسه، با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس ابراز کرد: با توجه به این‌ که هر ساله جشن بازگشایی مدارس در مدارس دولتی برگزار می شود، امسال هم این جشن همزمان با افتتاح مدرسه آیت الله سید صابر جباری برگزار شده است.

استادیان با اشاره به اجرای برنامه ‌ها و پروژه‌ های متنوع سازمان نوسازی مدارس در راستای رفع نیازهای دانش آموزان، اظهار داشت: پروژه مهر مهمترین پروژه اجرایی در راستای رفع نیازهای مدارس و آمادگی کامل برای روز اول مهر است.

وی ساخت، تجهیز و تعمیر مدارس و … را از جمله برنامه‌ های این پروژه عنوان و بیان کرد: دانش آموزان به عنوان سرمایه‌ های اصلی جامعه باید با نهضت علم آموزی در برابر توطئه‌ های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقاومت کنند.

ایشان خاطر نشان کردند: موفقیت دانش آموزان در عرصه علم و علم آموزی مهمترین عامل ناامیدی دشمنان جمهوری اسلامی ایران به شمار می ‌رود.
استادیان در ادامه به افتتاح ۱۷۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر۴۸۰۰ میلیارد ریال در مهرماه ۱۴۰۳ اشاره کرد که در اختیار دانش آموزان مازندران قرار میگیرد.

شایان ذکر است این مراسم همراه با اجرای برنامه‌ های شاد و متنوع برای دانش آموزان بود که مسؤولین با اهداء شاخه ‌های گل ورود دانش آموزان به مدرسه را تبریک گفتند.

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان مازندران


آخرین خبرها...