118
کد خبر: 914
برچسب‌های خبر: - افتتاح - مرحومه گدازاده بابلکان - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
____________________

افتتاح دبستان خیرساز درروستای بابلکان شهرستان بابل


دبستان خيرساز مرحومه حاجیه خانم راضیه گدازاده گودرزی در روستای بابلکان از توابع شهرستان بابل به بهره برداری رسید

با (1).JPG

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، با حضورمهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی مدارس استان، حسن نتاج نماینده محترم مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی، اسدی مدیر آموزش و پرورش بابل و دیگر مسئولین شهرستانی و اهالی محل، دبستان ۳ کلاسه مرحومه حاجیه خانم راضیه گدازاده گودرزی به بهره برداری رسید.

مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران در آیین بهره برداری از این مدرسه گفت، ساخت اين مدرسه ۳ کلاسه با متراژ ۵۰۰ متر مربع، به همت فرزندان آن مرحومه، خیرین نیک اندیش خانواده محترم لطفی ساخته شده است.

استادیان با اشاره به پروژه های انجام شده توسط خیرین مدرسه ساز در استان مازندران افزود: خيرين مدرسه ساز با مشارکت در امر مدرسه سازی زمينه را براي بهترشدن فضای آموزشي و پرورشی در مدارس فراهم مي کنند.

وی بیان کرد: با همگرایی و هماهنگی بین مسئولین محترم استان، تلاش همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس مازندران و خیرین بزرگوار و با همدلی و همزبانی ایجاد شده بین دولت و مردم، امسال سعی بر آن داریم پروژه های نیمه تمام بیشتری را در سطح استان به بهره برداری برسانیم.

استادیان ضمن تشکر از خانواده محترم لطفی، خیرین مدرسه ساز را انسانهای بی ریا و شریف معرفی کرد و افزود: بر اساس فرموده امام راحل، انگیزه همه سعادت‌ها و شقاوت‌های یک جامعه از مدارس است که همین امر بر اهمیت جایگاه مدارس در جامعه پردازی و تمدن سازی صحه می‌گذارد.


روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران


آخرین خبرها...