شناسنامه فرآیند ساماندهی مشارکتهای مردمی


ساماندهی مشارکتهای مردمی

۱- شرح خدمت :

این فرآیند جهت مدیریت و ساماندهی امور مشارکت های مردمی و ارائه خدمات به خیرین محترم جهت پیگیری روند اجرای پروژه های مردمی و مشارکتی مورد استفاده قرار می گیرد.

در این فرآیند ابتدا اطلاعات خیر ثبت گردیده و سپس اطلاعات مربوط به توافقات و تعهدات آن خیر، ذخیره می شود.کد خیر و کد توافق مربوطه به منظور ثبت پروژه های مشارکتی و مردمی و همچنین نظارت و مدیریت آن ها استفاده می شود. بدین ترتیب می توان میزان تحقق توافقات صورت گرفته را اخذ نموده و در جهت ارتقاء آن برنامه ریزی نمود. همچنین امکان مشاهده و پیگیری روند اجرای پروژه ها توسط خیر میسر می باشد.

۲- شناسنامه خدمت

۳- گردش کار و زمانبندی ارائه خدمت

۴- قوانین و مقرارت خدمت

۵- هزینه ارائه خدمت:

جهت ارائه این خدمت هزینه ای از ارباب رجوع دریافت نمی شود

6 -فرم های مورد نیاز ارائه خدمت

 فرم اعلام آمادگی جهت مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی

7 - مدارک و مستندات مورد نیاز

         1. فرم اعلام آمادگی جهت مشارکت

         2. تصویر صفحه اول شناسنامه

         3. تصویر کارت ملی

         4. یک قطعه عکس 4*3

8 - رویه ارائه شکایت و پیگیری:

- از طریق تماس با شماره 111 (سامانه الکترونیکی مردم و دولت)

- از طریق فرم تماس با ما و نظرسنجی از ارباب رجوع در سایت

۹- لینک سامانه مربوط به خدمت(درخواست و ارائه خدمت)

 - فرم الکترونیکی اعلام آمادگی جهت مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی

http://khayer.dres.ir

http://login.dres.ir

۱۰- پیگیری کد رهگیری

تا اطلاع ثانوی پیگیری فقط از طریق شماره نامه و  میز خدمت حضوری امکان پذیر است.