شناسنامه فرآیند راهبری و جلب مشارکت‌های مردمی و نهادها در احداث و تکمیل فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی وزارت آموزش و پرورش


ساماندهی مشارکتهای مردمی

بیانیه خدمت راهبری و جلب مشارکت‌های مردمی و نهادها در احداث و تکمیل فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی وزارت آموزش و پرورش

۱- شرح خدمت :

این فرآیند جهت مدیریت و ساماندهی امور مشارکت های مردمی و ارائه خدمات به خیرین محترم جهت پیگیری روند اجرای پروژه های مردمی و مشارکتی مورد استفاده قرار می گیرد.

در این فرآیند ابتدا اطلاعات خیر ثبت گردیده و سپس اطلاعات مربوط به توافقات و تعهدات آن خیر، ذخیره می شود.کد خیر و کد توافق مربوطه به منظور ثبت پروژه های مشارکتی و مردمی و همچنین نظارت و مدیریت آن ها استفاده می شود. بدین ترتیب می توان میزان تحقق توافقات صورت گرفته را اخذ نموده و در جهت ارتقاء آن برنامه ریزی نمود. همچنین امکان مشاهده و پیگیری روند اجرای پروژه ها توسط خیر میسر می باشد.

۲- شناسنامه خدمت

شناسه خدمت کلان: 15021267000----------------شناسه زیرخدمت: 18061267103

۳- گردش کار و زمانبندی ارائه خدمت

نحوه ارائه خدمت : غیرحضوری

متوسط مدت زمان ارائه خدمت : یک هفته

ساعات ارائه خدمت : ساعات اداری

تعداد بار مراجعه حضوری : یک بار برای هر پروژه مورد مشارکت

نوع خدمت : خدمت به دیگر دستگاه‌های دولتی G2G

۴- قوانین و مقرارت خدمت

هر گونه کمک در صورتی که از قانون اساسی فراتر نباشد مانعی ایجاد نمیکند

۵- هزینه ارائه خدمت:

جهت ارائه این خدمت هزینه ای از ارباب رجوع دریافت نمی شود

6 -فرم های مورد نیاز ارائه خدمت

فرم اعلام آمادگی جهت مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی

7 - مدارک و مستندات مورد نیاز

         1. فرم اعلام آمادگی جهت مشارکت

         2. تصویر صفحه اول شناسنامه

         3. تصویر کارت ملی

         4. یک قطعه عکس 4*3

8 - رویه ارائه شکایت و پیگیری:

- از طریق تماس با شماره 111 (سامانه الکترونیکی مردم و دولت)

- از طریق فرم تماس با ما موجود در سایت

- از طریق فرم نظرسنجی از ارباب رجوع موجود در سایت

- از طریق سامانه دریافت و رسیدگی به شکایت اداره‌کل

۹- لینک سامانه مربوط به خدمت(درخواست و ارائه خدمت)

 - فرم الکترونیکی اعلام آمادگی جهت مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی

http://khayer.dres.ir

http://login.dres.ir

۱۰- پیگیری کد رهگیری

تا اطلاع ثانوی پیگیری فقط از طریق شماره نامه و میز خدمت امکان پذیر است.

۱۱ -نحوه دسترسی به خدمت و اطلاعات و لینک‌های مربوط به خدمت دهنده و اطلاعات تماس

اینترنتی: 

پست الکترونیک: 

مرکز تماس: 

تلفن همراه: 

پیام کوتاه: 

دفتر ارایه خدمات: 

۱۲ -لینک خدمت در سامانه مدیریت خدمات

لینک خدمت در سامانه مدیریت خدمات

۱۳ -سوالات متداول

سوالات متداول در خصوص خدمات

۱۴ -فرم شناسنامه خدمت

برای شرکت در نظرسنجی خدمت ارایه شده کلیک بفرمایید

آخرین تاریخ بروزرسانی: ۱۴۰۱/۱۰/۱۷