گزارشات و مطالب واحد: رایانه
راهنمای گزارش ورود و خروج (تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۳۱) ..... (ویژه همکاران نوسازی مدارس مازندران- برای مشاهده نیاز به لاگین میباشد.)
ممنوعیت استفاده از نرم افزارهای پیام رسان خارجی (تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۲/۱۶) ..... (ویژه همکاران نوسازی مدارس مازندران- برای مشاهده نیاز به لاگین میباشد.)
راهنمای درخواست ماموریت برون شهری (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۰۷)
راهنمای سامانه درخواست ماموریت برون شهری
برای درخواست ماموریتهای برونشهری (روزانه) از طریق سایت به آدرس زیر مراجعه میکنید:
میزخدمت/فهرست خدمات -> سیستمهای اداری -> درخواست ماموریت برونشهری
اگر با حساب کاربری خود وارد سایت نشده باشید ابتدا صفحه ورود نمایش داده خواهد شد سپس با صفحه اصلی روبرو خواهید شد که در قسمت پایینی آن امکان درخواست ماموریت برونشهری وجود دارد.
روند درخواست ماموریت برونشهری:
· اطلاعات کلی فرم به صورت خودکار نمایش داده شده و فرد فقط میبایست محل ماموریت و همچنین تاریخ شروع و پایان ماموریت را مشخص کند (لازم به ذکر است وارد کردن محل ماموریت الزامی است).
· بعد از انتخاب موارد ذکر شده در بالا میبایست دکمه ثبت درخواست را انتخاب کنید در صورت بروز خطا متنی قرمز رنگ بالای فرم نمایش داده خواهد شد و خطای مورد نظر را توضیح خواهد داد و در صورت ثبت شما به صفحه سابقه درخواستها که لینک آن در صفحه ابتدایی نیز موجود است ارجاع داده خواهید شد و پیامی سبز رنگ در بالای جدول به شما نشان داده خواهد شد که مبنی بر ثبت موفقیتآمیز ماموریت برونشهری میباشد.
در صفحه سابقه درخواستهای شما که از قسمت بالا سمت راست قابل انتخاب است لیستی از ماموریتهای جدید و قدیم شما به ترتیب تاریخ درخواست نمایش داده شده است که قابلیت جستجو بر اساس تاریخ و محل ماموریت را دارد.
در ستونهای تایید مدیر/معاون وضعیت ماموریتها، تاریخ تایید آنها و همچنین مقام مسئول تاییدکننده مشخص شده است که علامت تیره سفید به معنای مشاهده/بررسی نشدن ماموریت توسط مقام بالاتر، علامت به معنای موافقت با ماموریت و علامت
به معنای رد شدن ماموریت میباشد.
در ستون ویرایش با سه گزینه مواجه میشوید علامت برای مشاهده اطلاعات ماموریت، علامت
برای ویرایش اطلاعات ماموریت که توسط معاون/مدیر مشاهده یا تایید نشده است و علامت
به منظور حذف ماموریت ساعتی، قبل از مشاهده یا تایید معاون/مدیر، که به هر دلیلی از آن منصرف شدهاید میباشد.
در قسمت بالایی سمت راست نیز میتوانید مجدد به صفحه درخواست ماموریت برونشهری منتقل شوید.
· بعد از تایید درخواست توسط معاون مربوطه که با هشدار به اطلاع شما میرسد، نیاز به تایید به تایید معاون پشتیبانی میباشد که بعد از تایید برای شما، واحد کارگزینی و واحد نقلیه هشداری مبنی بر اطلاع از ماموریت شما داده خواهد شد.
· بعد از آن نیاز به تخصیص راننده توسط واحد نقلیه میباشد که از قبل در اطلاع ماموریت شما قرار گرفته است و فقط نیاز است تا واحد نقلیه راننده را مشخص کرده و به ماموریت شما تخصیص دهد بعد از آن ماموریت به صورت خودکار ثبت سیستمی شده و شماره صدور و تاریخ صدور دریافت میکند که در مرحله آخر نیز هشداری برای شما ارسال میشود.
· بعد از این مراحل برگه ماموریت شما قابل مشاهده و چاپ میباشد که میبایست با چاپ آن بر روی برگه A5 و ارائه به دبیرخانه برای درج مهر در ماموریت به همراه خود داشته باشید.
راهنمای درخواست ماموریت ساعتی (کمتر از یک روز) (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۰۸) ..... (ویژه همکاران نوسازی مدارس مازندران- برای مشاهده نیاز به لاگین میباشد.)
راهنمای درخواست مرخصی روزانه (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۴) ..... (ویژه همکاران نوسازی مدارس مازندران- برای مشاهده نیاز به لاگین میباشد.)
راهنمای درخواست مرخصی ساعتی (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۷) ..... (ویژه همکاران نوسازی مدارس مازندران- برای مشاهده نیاز به لاگین میباشد.)
انتقال اطلاعات به سال مالی ۹۷ (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۱۴)
انتقال اطلاعات طرحها و پروژههای سیستم مدیریت پروژه به سال ۹۷
به
اطلاع همکاران محترم واحدهای اعتبارات، فنی، نظارت ، ذیحسابی و رسیدگی
پیمان و کلیه پیمانکاران میرساند که اطلاعات تمام طرحها و پروژهها در
سیستم مدیریت پروژهها، به سال مالی ۱۳۹۷ انتقال داده شد.
رجیستر کردن برنامه آفیس (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۰۷) ..... (ویژه همکاران نوسازی مدارس مازندران- برای مشاهده نیاز به لاگین میباشد.)
رجیستر کردن ویندوز سرور ۲۰۱۶ (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۰۷) ..... (ویژه همکاران نوسازی مدارس مازندران- برای مشاهده نیاز به لاگین میباشد.)
رجیستر کردن ویندوزهای ۷ - ۸ و ۱۰ (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۰۷) ..... (ویژه همکاران نوسازی مدارس مازندران- برای مشاهده نیاز به لاگین میباشد.)
تنظیمات اولیه برای محافظت از روتر میکروتیک (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۶/۱۷)
تنظیمات اولیه برای محافظت از روتر میکروتیک
ساخت لیست آدرس IPهای Private
در اولین قدم از تنظیمات مورد نیاز ، آدرس IP هایی که به صورت کلی در بین آدرسهای Public قرار ندارند را به میکروتیک شناسایی مینماییم.
برای اعمال تنظیمات ، کلیه کدهای زیر را کپی کرده و در محیط ترمینال وارد کنید.
/ip firewall address-list
add address=0.0.0.0/8 comment=RFC6890 list=NotPublic
add address=10.0.0.0/8 comment=RFC6890 list=NotPublic
add address=100.64.0.0/10 comment=RFC6890 list=NotPublic
add address=127.0.0.0/8 comment=RFC6890 list=NotPublic
add address=169.254.0.0/16 comment=RFC6890 list=NotPublic
add address=172.16.0.0/12 comment=RFC6890 list=NotPublic
add address=192.0.0.0/24 comment=RFC6890 list=NotPublic
add address=192.0.2.0/24 comment=RFC6890 list=NotPublic
add address=192.168.0.0/16 comment=RFC6890 list=NotPublic
add address=192.88.99.0/24 comment=RFC3068 list=NotPublic
add address=198.18.0.0/15 comment=RFC6890 list=NotPublic
add address=198.51.100.0/24 comment=RFC6890 list=NotPublic
add address=203.0.113.0/24 comment=RFC6890 list=NotPublic
add address=224.0.0.0/4 comment=RFC4601 list=NotPublic
add address=240.0.0.0/4 comment=RFC6890 list=NotPublic
جلوگیری از Incoming Connection
پس از شناساندن آدرسهای Public و Private به میکروتیک، با وارد کردن دستور چند خطی زیر، میکروتیک را از برخی درخواستهای مختل کننده از سمت اینترنت امن میکنیم.
کلیه دستورات زیر را کپی کرده و در ترمینال میکروتیک کپی کنید.
/ip firewall filter
add chain=input comment="Accept established and related packets" connection-state=established,related
add chain=input comment="Accept all connections from local network" in-interface=LAN
add action=drop chain=input comment="Drop invalid packets" connection-state=invalid
add action=drop chain=input comment="Drop all packets which are not destined to routes IP address" dst-address-type=!local
add action=drop chain=input comment="Drop all packets which does not have unicast source IP address" src-address-type=!unicast
add action=drop chain=input comment="Drop all packets from public internet which should not exist in public network" in-interface=WAN src-address-list=NotPublic
جلوگیری از Outgoing Connection
حال پس از افزایش امنسازی روتر از درخواستهای ورودی یا همان Incoming Connection ها، در ادامه دستورات زیر را وارد میکنیم تا از Connection های خروجی که به صورت Forwarding و نادرست به سمت اینترنت ارسال میگردد ، جلوگیری گردد.
دستورات زیر را همانند دستورات قبلی ، کپی کرده و ترمینال میکروتیک خود وارد نمایید.
/ip firewall filter
add chain=forward comment="Accept established and related packets" connection-state=established,related
add action=drop chain=forward comment="Drop invalid packets" connection-state=invalid
add action=drop chain=forward comment="Drop new connections from internet which are not dst-natted" connection-nat-state=!dstnat connection-state=new in-interface=WAN
add action=drop chain=forward comment="Drop all packets from public internet which should not exist in public network" in-interface=WAN src-address-list=NotPublic
add action=drop chain=forward comment="Drop all packets from local network to internet which should not exist in public network" dst-address-list=NotPublic in-interface=LAN
add action=drop chain=forward comment="Drop all packets in local network which does not have local network address" in-interface=LAN src-address=!192.168.88.0/24
حل مشکل شیرینگ و نصب پرینتر در ویندوز ۱۰ (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۶/۱۱)
نصب و فعال سازی SMB V1 در آپدیت 1709 ویندوز 10 و جدیدتر
در آپدیت ورژن 1709 ویندوز 10 ماکروسافت بخاطر امنیت SMBv1 به طور کلی غیر فعال شده که باعث میشه شیرینگ یک سری NAS و سیستم عامل های قدیمی قابل دسترس نباشه.
۱) برای نصب SMBv1 از دستور زیر در Powershell استفاده کنید (Run As Admin)
Enable-WindowsOptionalFeature -Online -FeatureName smb1protocol
۲) برای مجاز کردن insecure guest access از مسیر زیر در Group Policy استفاده کنید
Computer configuration\administrative templates\network\Lanman Workstation Enable insecure guest logons
یا در رجیستری کلید زیر را ایجاد نمایید. میتوانید دستور زیر را در CMD یا Powershell اجرا کنید:
"reg add HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\Windows\LanmanWorkstation /v AllowInsecureGuestAuth /t REG_DWORD /d 1 /f"
برای مطالعه بیشتر در مورد این دو راهکار از منابع زیر استفاده کنید.
لینک راهنمای فعال سازی SMBv1 در سایت ماکروسافت
لینک راهنمای فعال کردن insecure guest access در سایت Technet ماکروسافت
حل مشکل استارت منو ویندوز ۱۰ (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۶/۱۱)
اگر منوی استارت در ویندوز ۱۰ باز نمیشود موارد زیر را انجام دهید:
روش اول: استفاده از رابط کاربری Powershell (در اکثر مواقع همین راه مشکل را حل میکند)
استفاده از رابط کاربری Powershell ابزاری قدرتمند جهت دسترسی سهل و آسان به برخی از خدمات سیستمعامل مربوطه میباشد که به منظور فراهمسازی بسترهای لازمه جهت خودکارسازی وظایف مختلف و مدیریت پیکربندیهای گوناگون توسعه یافته است. پیش از پرداختن به روش ذیل ذکر این نکته ضروری است که به دلیل راهاندازی مجدد رابط کاربری رترو، تمامی اطلاعات و دادههای پیشتر ذخیره شده در برنامهها و نرمافزارهای مبتنی بر رابط کاربری نامبرده دستخوش تغییرات شده و پاک میشوند (نرمافزارهای نصبی سیستم عامل که ارتباطی با رابط کاربری رترو ندارند دست نخورده باقی میمانند).
ابتدا مطمئن شوید سرویس فایروال ویندوز فعال است. سپس کلیدهای ترکیبی Ctrl + Shift + Esc را فشرده و سپس در پنجره مدیریت وظیفه نمایان گردیده بر روی سربرگ File کلیک کنید. بر روی ورودی Run new task کلیک کنید. مشاهده میکنید که کادر محاورهای مربوطه جهت اجرای برنامههای سیستمعامل نمایان میگردد.
ابتدا گزینه Create this task with administrative privileges را فعال کرده و سپس در کادر مربوطه عبارت Powershell را تایپ کنید. پس از تایپ عبارت نامبرده بر روی کلید OK کلیک کنید. مشاهده میکنید که رابط کاربری مربوطه با قابلیت دسترسی به فایلهای ریشهای نمایان میگردد.
دستور زیر را عیناً کپی کرده و سپس در رابط کاربری نمایان گردیده وارد نمایید.
Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
پس از تایپ دستور فوق و فشردن کلید اینتر تا پایان روند عملیات شکیبا باشید. این امکان وجود دارد که در طی اجرای دستور تعدادی خطا با رنگ قرمز نمایان گردند، آنها را نادیده بگیرید.
پس از به پایان رسیدن روند عملیات رابط کاربری مربوطه را بسته و پس از یک الی دو دقیقه بر روی منوی استارت کلیک کنید. در صورت مرتفع سازی مشکلات ایجادی رابط کاربری رترو و تمامی بخشهای آن با موفقیت به فعالیت میپردازند.
**************************
روش دوم: استفاده از ابزار جستجوگر فایلهای سیستمی
همانطور که پیشتر نیز گفته شد گاهی اوقات دلایلی نظیر ورود ناخواسته بدافزارها و ویروسهای مخرب به رایانه شخصی، ایجاد تغییرات در رجیستری سیستمعامل، نصب درایورهای راهانداز سختافزاری و ... ممکن است مشکلاتی نظیر آسیب رسیدن به فایلهای سیستمی و در نتیجه اختلال در عملکرد صحیح ویندوز را در به دنبال داشته باشند. فایلهای سیستمی مورد استفاده توسط سیستمعامل نصبی بر روی رایانه شخصی مربوطه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در حقیقت کارکرد بی عیب و نقص آن منوط به عدم وجود مشاکل و ضایعات مختلف در فایلهای نامبرده میباشد. همانطور که پیشتر اشاره شد گاهی اوقات مشکلاتی نظیر راه یافتن ناخواسته بدافزارهای مختلف به رایانه شخصی و نصب انبوه درایورهای سختافزاری گوناگون ممکن است فایلهای سیستمی مورد استفاده توسط رایانه شخصی را با آسیب مواجه ساخته و در نتیجه در کارکرد صحیح و مناسب آن اختلال وارد نمایند. خوشبختانه کمپانی مایکروسافت ابزار قدرتمندی تحت عنوان جستجوگر فایلهای دستگاهی را در سیستمعامل محبوب خود گنجانده است که به صورت کاملاً خودکار به جستجوی فایلهای حافظت شده مذکور پرداخته و در صورت یافتن ضایعات مختلف در آنها اقدام به تعویض فایل مربوطه با نسخه یکسان ذخیره شده در حافظه کش مینماید. جهت استفاده از ابزار نامبرده مراحل زیر را دنبال کنید.
ابتدا بر روی آیکون منوی استارت یک مرتبه کلیک راست کرده و یا کلیدهای ترکیبی Windows + X را بفشارید. در منوی میانبر نمایان شده بر روی ورودی (Command Prompt (Admin کلیک کنید. مشاهده میکنید که منوی اجرای دستورات سیستمعامل با قابلیت دسترسی به فایلهای ریشهای نمایان میگردد.
در منوی نمایان شده دستور sfc /scannow را تایپ کرده و سپس کلید اینتر را بفشارید. مشاهده میکنید که ابزار نامبرده فعال شده و به بررسی فایلهای سیستمی میپردازد. تا پایان روند عملیات و بازگشت دستور به خط فرمان مربوطه شکیبا باشید.
دستور مذکور علاوه بر رسیدگی به فایلهای سیستمی، در صورت یافتن اشکالات مختلف به صورت کاملاً خودکار اقدام به تعویض فایلهای مربوطه میکند.
پس از به پایان رسیدن روند عملیات رایانه شخصی را یک مرتبه راهاندازی مجدد (ریستارت) کنید. درصورتیکه راهحل فوق در تعمیر فایلهای آسیب دیده تأثیرگذار نبوده و مشکلات ایجادی همچنان پابرجا میباشند روش درج شده در ادامه را اجرا کنید.
ابتدا بر روی آیکون منوی استارت یک مرتبه کلیک راست کرده و یا کلیدهای ترکیبی Windows + X را بفشارید. در منوی میانبر نمایان شده بر روی ورودی (Command Prompt (Admin یک مرتبه کلیک راست کنید.
در منوی نمایان شده دستور DISM.exe /online /cleanup-image /scanhealth را تایپ کرده و سپس کلید اینتر را بفشارید. مشاهده میکنید که برنامه اجرایی مدیریت فایلهای مجازی و مهیاسازی شرایط پیش از نصب دوباره سیستمعامل ویندوز فعال شده و به بررسی فایلهای حفاظت شده سیستمی میپردازد.
روند به پایان رسیدن عملیات با توجه به دیسک میزبان سیستمعامل (دیسک سخت یا جامد) و دیگر مشخصههای سختافزاری رایانه شخصی ممکن است پنج تا ده دقیقه و یا بیشتر به طول بینجامد.
پس از به پایان رسیدن روند عملیات و نمایان شدن پیغامی مبنی بر وجود فایلهای آسیب دیده سیستمی دستور DISM.exe /online /cleanup-image /restorehealth را به منظور تعمیر آنها تایپ کرده و کلید اینتر را بفشارید. مشاهده میکنید که برنامه نامبرده به صورت کاملاً خودکار به جایگزینی فایلهای ناقص میپردازد.
پس از به پایان رسیدن روند عملیات یک مرتبه رایانه شخصی را راهاندازی مجدد کنید.
گاهی اوقات وجود نواقصی در فایلهای دستگاهی، سیستمعامل را از نصب بستههای بهروزرسانی دانلودی باز میدارند که این خود ممکن است به پدیدار شدن مشکلات دیگری منتهی شود. علاوه بر آن افرادی که در هر بار تعویض ویندوز به صورت کامل نسخه سیستمعامل فعلی را پاک نکرده و تنها اقدام به ریست نمودن آن یا نصب رونوشت دانلود شده بر روی نسخه فعلی را میکنند نیز ممکن است به دلیل وجود مشاکل مختلف در فایلهای سیستمی در طی روند عملیات با خطا مواجه گردند. برنامه نامبرده به صورت کاملاً خودکار فایلهای سیستمی را بررسی کرده و به تعویض آنها میپردازد، در حقیقت دستورات مذکور بسترهای لازمه به منظور نصب و ارتقا صحیح سیستمعامل را فراهم میآورند. درصورتیکه شما قصد ندارید ویندوز خود را تعویض کنید، اجرای دستورات مورد ذکر ممکن است همچنان در مرتفع سازی مشکلات ایجادی مفید واقع شوند.
*****************************
راهنمای کار با برنامه پیام رسانی بیگ انت BigAnt (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۶/۰۶)
راهنمای کار با برنامه پیام رسانی بیگ انت BigAnt
۱. مشاهده كلیه پرسنل اعم از Off-line و on-line بر اساس گروه بندی :
با كلیك بروی هر فلش پرسنل زیر گروه مشاهده خواهد شد.
۲. مشاهده آخرین افرادی كه با آنها تبادل پیام داشته اید:
۳. تنظیم عكس :
بروی عكس فعلی كلیك كرده سپس در پنجره بازشده نیز بروی Display picture كلیك نمایید، در پنجره دیگری كه باز میشود بروی Browse كلیك نموده و عكس خود را از مسیر مورد نظر انتخاب كنید و ok نمایید.
۴. دستور Snap یا همان عكس گرفتن از تمام یا بخشی از Desktop :
پس از كلیك بروی Snap دستور Snap screen را اجرا نموده، سپس با درگ كردن محدوده مورد نظر خورد را انتخاب كنید:
با كلیك بروی Send محدوده انتخابی برای كاربری كه از پنجره او بروی دستور Snap كلیك شده ارسال می گردد.
با كلیك بروی عكس ضربدر قرمز رنگ دستور Snap كنسل می شود.
با كلیك بروی عكس فلاپی می توان محدوده انتخابی را بصورت عكس در محل دلخواه خود بروی كامپیوتر ذخیره نمود.
با كلیك بروی عكس فلش می توان محدوده انتخابی فعلی را كنسل نمود و محدوده جدیدی را انتخاب كرد.
با كلیك بروی علامت مداد امكان ویرایش (نوشتن، رسم فلش ...) بروی محدوده انتخابی و ذخیره آن بصورت عكس در محل دلخواه روی كامپیوتر وجود دارد.
۵. پاسخ فوری:
ارسال پاسخ فوری:
با كلیك بروی مكان مشخص شده در تصویر امكان ارسال پاسخ فوری وجود دارد
ایجاد پاسخ فوری:
با كلیك بروی مكان مشخص شده در تصویر بالا و كلیك بروی Settings پنجره زیر باز می شود، با كلیك بروی Add می توان پاسخ فوری دلخواه خود را در پنجره جدید باز شده تایپ و سپس ok نمود.
۶. ارسال File:
۷. تنظیم فونت:
۸. ارسال پیغام همگانی:
بروی اداره كل نوسازی مدارس كلیك راست می كنیم سپس بروی Send message to selected contacts كلیك می كنیم .
راهنمای نصب و کار با برنامه QFile (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۱۱)
راهنمای نصب و کار با برنامه QFile
برنامه تبادل فایل بین گوشی موبایل و شبکه نت هارد اداره
ابتدا با کلیک روی لینک دانلود در خط پایین برنامه QFile را دانلود نموده و آن را همانند سایر برنامههای عادی گوشی نصب نمایید.
دانلود برنامه QFile از گوگل پلی استور
حال برنامه رو از روی گوشی اجرا کنید. در صفحات اولیه توضیحاتی در مورد برنامه هست که ميتوان همانند عکس زیر از نمایش آنها صرفنظر کرد.
سپس پنجره تعریف اکانت به شکل زیر نمایش داده میشود:
برای ایجاد اکانت، از منوی پایین صفحه گزینه Add NAS Manually را انتخاب کنید و همانند شکل زیر اکانت را ایجاد نمایید:
حال میتوانید برای انتقال فایلها از شبکه به گوشی، روی اکانت همانند شکل زیر کلیک نمایید تا ارتباط برقرار شود و اسامی فولدرها نمایش داده شود:
برای انتقال فایلها و عکسها از گوشی به شبکه نیز میتوانید همانند سایر برنامههای گوشی، ابتدا فایلها و یا عکسها را پس از نمایش آنها در برنامههای عادی گوشی، انتخاب نمایید و سپس آیکون Share را کلیک کنید و سپس از فهرست نمایش داده شده، برنامه QFile را انتخاب کنید. حال همانند شکل زیر اکانت را برای ارتباط انتخاب نمایید تا برنامه QFile به شبکه نتهارد متصل و اسامی فولدرها نمایش داده شود. حال فولدر و زیرفولدر مناسب را انتخاب و در نهایت کلید OK را کلیک نمایید تا فایلها منتقل شوند.
در صورتیکه از اینترنت سیمکارت برای تبادل فایلها استفاده نمایید، احتمال دارد که فرآیند انتقال نیاز به تایید دوباره برای شروع ارسال فایلها داشته باشد.
مشخصات کارمندان واحد (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۵/۱۶)
همکاران واحد:
* حسین سحرخیز - مسئول واحد
شماره تلفن داخلی: ۱۱۲
پست الکترونیک: h.saharkhiz@nosazimaz.ir
____________________________________
* امفروه فضلعلی - کارشناس رایانه
شماره تلفن داخلی: ۱۶۹
پست الکترونیک: fazlali@nosazimaz.ir