81
کد خبر: 912
برچسب‌های خبر: - مخدومی - مشاور رئیس سازمان - مازندران - استادیان - دیدار خیر
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
____________________

دیدار مشاورمحترم رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با خیر مدرسه ساز


در راستای ترویج فرهنگ مشارکت امر خیر مدرسه سازی،مخدومی مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، استادیان مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با خیر مدرسه ساز فاطری دیدار و گفتگو کردند

نوشهر (1).jpg

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران؛ در راستای تکریم از خیرین محترم مدرسه ساز و تسریع در اجرای پروژه، مخدومی مشاور محترم رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر به مازندران پس از بازدید از پروژه ها بهمراه مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی مدارس مازندران، ملکی معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان با اقای فاطری خیر مدرسه ساز دیدار و گفتگو کردند.

مخدومی در این دیدار گفت: همه ی ما وظیفه داریم با جدیت و اهتمام لازم برای تجلیل شایسته از این انسان های بزرگ و وارسته به بهترین نحو ممکن گام برداشته و تکریمی شایسته و در خور و شان این افراد داشته باشیم.

وی افزود: خیرین با مشارکت فعالانه خود دنیا و آخرت خود را حفظ کرده و نام نیک از خود به جای می گذارند.

مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی مدارس مازندران در این دیدار ضمن تقدیر از جناب اقای فاطری در امر مدرسه سازی گفت، ترویج فرهنگ مشارکت امر خیر مدرسه سازی مهم و ضروری است.

استادیان در ادامه این دیدارافزود: خیرین استانی فعالیت چشمگیری در افزایش زیر ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی در سطح استان داشته اند.

در واقع این افراد با بخشش و ایثار مال خود در راه مدرسه سازی قدم برداشته اند.

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران


آخرین خبرها...