120
کد خبر: 913
برچسب‌های خبر: - آیین کلنگ زنی - سورک - غلامی - مدرسه شهید ولی زاده
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
____________________

آیین کلنگ زنی و گلریزان ساخت دبستان خیری 12کلاسه شهید ولی زاده سورک


غلامی معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس مازندران:

ایمان به خداوند موجب می‌شود که افراد با انگیزه و عشق در مسیر کارهای خیر قدم بردارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران آیین کلنگ زنی مدرسه خیری12کلاسه شهید ولی زاده سورک با حضوربابایی کارنامی نماینده محترم مردم ولایت مدارساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، غلامی معاون مشارکتهای اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران، علیجانی مدیر آموزش و پرورش میاندرود،خیرین و دیگر مسئولین واهالی محترم شهر سورک در مراسم باشکوهی برگزار شد.

 

غلامی معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: خداوند را سپاسگزاریم که این فرصت را به ما داده است تا بتوانیم کار خیر و ماندگاری را به یادگار بگذاریم و این امر نیازمند کارهای خیر و انسان‌های نیک‌اندیش است.

 

وی افزود: در امر مدرسه سازی افراد زیادی به اندازه توان خود گام‌های مثبتی در راستای کارهای خیر انجام دادند و هر‌گونه اقدام در این راستا ایمان به خداوند را نیاز دارد. غلامی تصریح کرد: ایمان به خداوند موجب می‌شود که افراد با انگیزه و عشق در مسیر کارهای خیر قدم بردارند.

 

معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان عنوان کرد: عشق به کار، انگیزه و علاقه در این راستا بسیار تأثیرگذار است و در نهایت آنچه که برای انسان باقی می‌ماند، همین کارهای خیر و نیک است. این مسئول ادامه داد: انقلاب بزرگی در راستای مدرسه‌سازی و کمک به دانش آموزان استان شکل گرفته است و پروژه‌های بسیاری در حال احداث و برخی از آن‌ها به اتمام و در حال افتتاح می باشد.

 

 

غلامی ابراز داشت: خیران با عشق، علاقه و انگیزه در راستای احداث مدرسه‌سازی قدم برداشتند که باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و مردم با خیران در این امر همکاری و مشارکت داشته باشند تا دانش‌آموزان نیازمند و محروم از فضاهای مناسب آموزشی بهره‌مند شوند.

 

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران


آخرین خبرها...