76
کد خبر: 919
برچسب‌های خبر: - دیدار با خانواده شهدا - هفته دفاع مقدس - شهیدان رضیعی - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
____________________

در راستای پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد


دیدارمدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران با مادربرادران شهید رضیعی

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان مازندران، مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی مدارس استان در راستای پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، با حضور در منزل شهیدان حجت الله و ابوالفضل رضیعی با خانواده این شهیدان بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

استادیان در این دیدار ضمن گفتگو با مادر شهیدان رضیعی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب بوِیژه برادران شهید رضیعی به تجلیل از مقام شامخ شهدای عرصه دفاع مقدس پرداخت وگفت: نحوة زندگی هر انسان نشانة مرده و یا زنده بودن اوست، از این لحاظ می توانیم ببینیم چگونه شهید زنده است. پس هر چه به شهدا در اندیشه و عمل نزدیکتر باشیم، زنده ایم و گرنه مرده ای هستیم که دچار توهم زنده بودن هستیم!

وی دیدار با خانواده های شهدا را از بزرگترین افتخارات در نظام و بخصوص همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس برشمرد و افزود: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند که همیشه باید حضور و تجلی آن ها در زندگی ما حس شود بنابراین همه باید ادامه دهنده راه و منش و حافظ آرمان های این عزیزان در راستای حفظ و کیان از ارزش های دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

حجت الله و ابوالفضل دو فرزند صحبت الله رضیعی از بهشهر هستند که حجت الله 18 ساله در 65/12/13 در منطقه عملیاتی شلمچه و ابوالفضل 22 ساله در 66/4/9 در منطقه ماووت عراق به شهادت رسید.

 

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران



آخرین خبرها...