گزارشات و مطالب واحد: میز خدمت


راهنمای استفاده از گيشه مكاتبات اداری


                                             راهنمای نحوه استفاده از گیشه مكاتبات اداری :

باتوجه به اهمیت و الزام به اجرای میز خدمت در كلیه دستگاه های اجرایی، كه بخشنامه مربوطه با امضاء‌ رئیس‌جمهور به كلیه استانداران ، با موضوع و به  شرح ذیل  ابلاغ گردید.

موضوع: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استقرار میز خدمت الکترونیکی در واحدهای صف و ستاد (بخشنامه شماره 439457 مورخ 20/8/1397 سازمان اداری و استخدامی کشور)

 بــه: تمامی وزارت‌خانه‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، نهادهای عمومی غیر دولتی، استانداری‌ها و سایر دستگاه‌هایی که به نحوی از بودجه عمومی استفاده می‌کنند.

با سلام و احترام؛

نظر به اینکه مهلت استقرار و پیاده‌سازی میز خدمت الکترونیکی بر اساس "دستورالعمل میز خدمت" به شماره 1538588 مورخ 7‏/9‏/1396 در حال اتمام است، به اطلاع می‌رساند عملکرد ستاد دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرای بخشنامه شماره 24452 مورخ 1‏/3‏/1397 رییس‌جمهور محترم و میزان تحقق قطع ارتباط ارباب رجوع با کارکنان از طریق استقرار میز خدمت الکترونیکی در واحدهای عملیاتی، از تاریخ 1‏/10‏/1397 مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و نتایج به استحضار رئیس محترم جمهور خواهد رسید.  لذا این اداره كل نیز ملزم به راه‌اندازی میز خدمت الكترونیكی گردیده كه راهنمای استفاده از آن، به شرح ذیل می باشد:

مراحل  استفاده از گیشه مكاتبات اداری میز خدمت: وارد سایت اداره كل نوسازی مدارس مازندران به نشانی: www.nosazimaz.ir    شوید.

1.png


1)       درقسمت  ورود كاربر       image.png                      نام كاربری  و رمز ورود  را وارد كنید .

2.jpg



2)  وارد  قسمت  میز خدمت / فهرست خدمات شوید .

3.jpg

 

3) خدمات الكترونیكی      image.png           گیشه پیگیری مكاتبات اداری     وارد شوید .


4.jpg

 

 

در قسمت كد پیگیری: به ۳ طریق ممكن است  كد پیگیری داده شود:   

۱- از طریق  پیامك  ۲- از طریق  ایمیل همكاران  ۳- از طریق فهرست مكاتبات  گیشه.

 

همكاران محترم لطفا پس از ملاحظه نمودن نامه مربوطه؛  مشابه سیستم اتوماسیون، موضوع نامه را تایپ نموده، واحد مربوطه را انتخاب و به فرد مورد نظر ارجاع می دهند.

مرحله نهاییچنانچه نامه مربوطه اقدام شده باشد، جهت خاتمه، به دبیرخانه ارجاع داده شود.

قابل توجه: كلیه مراحل گیشه مكاتبات اداری، (( ارجاعات، دستورات، و مدت زمان انجام كار)) توسط فردی كه دارای كد پیگیری می باشد  ( ارباب رجوع ) قابل رویت است.

                                                                                         باتشكر

                                                                                      میز خدمت

                                                                     اداره كل نوسازی مدارس مازندران


حضور معاون محترم فني در ميز خدمت


میز خدمت اقدام و روشی کارآمد برای تسهیل امور مراجعین می باشد.


مهندس دهبندی  میزبان میزخدمت اداره کل نوسازی مدارس مازندران  بود

 به گزارش روابط عمومی : معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس مازندران، میز خدمت حضوری والکترونيکي در راستای تکریم ارباب رجوع و در امتداد فرآيند خدمات رساني به عنوان راهنما و پاسخگوي نيازهاي ابتدايي مراجعه کنندگان در ورودی اداره کل حاضر و راهنمایی و مشکلات و موارد و درخواستهای مراجعین را تسهیل می بخشند.

وی افزود: میز خدمت اقدام و روشی کارآمد برای ادرات می باشد مخصوصا ادارات خدمات رسان به مردم و اين اقدام در راستاي رعايت حقوق شهروندان، تکريم ارباب رجوع و جلوگيري از اتلاف وقت مراجعه کنندگان و جلوگیری از سرگردانی و متحیری مردم شریف می باشد.



بخشنامه جديد ميز خدمت و ارزيابي عملكرد ..... (ویژه همکاران نوسازی مدارس مازندران- برای مشاهده نیاز به لاگین می‌باشد.)



پروژه های تحویلی شش ماهه اول سال 97


پروژه های تحویلی شش ماهه  اول سال 97

تعداد پروژه

تعداد کلاس

زیربنا

هزینه (میلیون  ریال)

28

144

25459

302,600

​طرح بنر عناوين خدمت


250825777_140296.jpg



فایل‌های ضمیمه شده:

راه های تماس با میز خدمت



راه های تماس با میز خدمت :


تلفن مستقیم :  33363973


تلفن گویا :     33362076

بخشنامه میز خدمت




فایل‌های ضمیمه شده:

واحد میز خدمت


واحد میز خدمت اداره کل