گزارشات و مطالب واحد: میز خدمت
راهنمای استفاده از گيشه مكاتبات اداری (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۶)
راهنمای نحوه استفاده از گیشه مكاتبات اداری :
باتوجه به اهمیت و الزام به اجرای میز خدمت در كلیه دستگاه های اجرایی، كه بخشنامه مربوطه با امضاء رئیسجمهور به كلیه استانداران ، با موضوع و به شرح ذیل ابلاغ گردید.
موضوع: ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در استقرار میز خدمت الکترونیکی در واحدهای صف و ستاد (بخشنامه شماره 439457 مورخ 20/8/1397 سازمان اداری و استخدامی کشور)
بــه: تمامی وزارتخانهها، موسسات و شرکتهای دولتی، نهادهای عمومی غیر دولتی، استانداریها و سایر دستگاههایی که به نحوی از بودجه عمومی استفاده میکنند.
با سلام و احترام؛
نظر به اینکه مهلت استقرار و پیادهسازی میز خدمت الکترونیکی بر اساس "دستورالعمل میز خدمت" به شماره 1538588 مورخ 7/9/1396 در حال اتمام است، به اطلاع میرساند عملکرد ستاد دستگاههای اجرایی در زمینه اجرای بخشنامه شماره 24452 مورخ 1/3/1397 رییسجمهور محترم و میزان تحقق قطع ارتباط ارباب رجوع با کارکنان از طریق استقرار میز خدمت الکترونیکی در واحدهای عملیاتی، از تاریخ 1/10/1397 مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و نتایج به استحضار رئیس محترم جمهور خواهد رسید. لذا این اداره كل نیز ملزم به راهاندازی میز خدمت الكترونیكی گردیده كه راهنمای استفاده از آن، به شرح ذیل می باشد:
مراحل استفاده از گیشه مكاتبات اداری میز خدمت: وارد سایت اداره كل نوسازی مدارس مازندران به نشانی: www.nosazimaz.ir شوید.
1) درقسمت ورود كاربر نام كاربری و رمز ورود را وارد كنید .
2) وارد قسمت میز خدمت / فهرست خدمات شوید .
3) خدمات الكترونیكی گیشه پیگیری مكاتبات اداری وارد شوید .
در قسمت كد پیگیری: به ۳ طریق ممكن است كد پیگیری داده شود:
۱- از طریق پیامك ۲- از طریق ایمیل همكاران ۳- از طریق فهرست مكاتبات گیشه.
همكاران محترم لطفا پس از ملاحظه نمودن نامه مربوطه؛ مشابه سیستم اتوماسیون، موضوع نامه را تایپ نموده، واحد مربوطه را انتخاب و به فرد مورد نظر ارجاع می دهند.
مرحله نهایی: چنانچه نامه مربوطه اقدام شده باشد، جهت خاتمه، به دبیرخانه ارجاع داده شود.
قابل توجه: كلیه مراحل گیشه مكاتبات اداری، (( ارجاعات، دستورات، و مدت زمان انجام كار)) توسط فردی كه دارای كد پیگیری می باشد ( ارباب رجوع ) قابل رویت است.
باتشكر
میز خدمت
اداره كل نوسازی مدارس مازندران
حضور معاون محترم فني در ميز خدمت (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۰)
میز خدمت اقدام و روشی کارآمد برای تسهیل امور مراجعین می باشد.
مهندس دهبندی میزبان میزخدمت اداره کل نوسازی مدارس مازندران بود
به گزارش روابط عمومی : معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس مازندران، میز خدمت حضوری والکترونيکي در راستای تکریم ارباب رجوع و در امتداد فرآيند خدمات رساني به عنوان راهنما و پاسخگوي نيازهاي ابتدايي مراجعه کنندگان در ورودی اداره کل حاضر و راهنمایی و مشکلات و موارد و درخواستهای مراجعین را تسهیل می بخشند.
وی افزود: میز خدمت اقدام و روشی کارآمد برای ادرات می باشد مخصوصا ادارات خدمات رسان به مردم و اين اقدام در راستاي رعايت حقوق شهروندان، تکريم ارباب رجوع و جلوگيري از اتلاف وقت مراجعه کنندگان و جلوگیری از سرگردانی و متحیری مردم شریف می باشد.
پاسخ دهي مديركل محترم به مراجعين در ميز خدمت (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۱۵)
بخشنامه جديد ميز خدمت و ارزيابي عملكرد (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۲۶) ..... (ویژه همکاران نوسازی مدارس مازندران- برای مشاهده نیاز به لاگین میباشد.)
پروژه های تحویلی شش ماهه اول سال 97 (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۱۴)
پروژه های تحویلی شش ماهه
اول سال 97 | |||
تعداد پروژه | تعداد کلاس | زیربنا | هزینه (میلیون
ریال) |
28 | 144 | 25459 | 302,600 |
راه های تماس با میز خدمت (تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۰۱)
راه های تماس با میز خدمت :
تلفن مستقیم : 33363973
تلفن گویا : 33362076