20
کد خبر: 917
برچسب‌های خبر: - پیام تبریک - آغازسال تحصیلی - هفته دفاع مقدس_استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
____________________

پیام تبریک مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس


مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران در پیامی آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را به تمام دانش آموزان  تبریک گفت

 افتتاح.png

 متن پیام به شرح ذیل می باشد

 «ن و القلم و مایسطرون»

 

قسم به قلم و آنچه می نویسد و سپاس صاحب آن را که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.

 

مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند "دفاع مقدس" تقارنی نیکوست که فضای مدارس را به یاد و خاطره‌ی شهیدان والامقام، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان در"سنگر مدارس" یادآور عصاره های پاک انقلاب است.

 

هرساله با فرا رسیدن ماه مهر، عطر زندگی و طراوت در فضای مدارس دمیده می شود و این فصل میثاقی است که جویندگان علم و دانش بر مبنای آن عهد می بندند درکنار یکدیگر برای کسب علم و دانش مجاهدت کنند.

 

بی شک تولید علم آمیخته با ایمان اصلی ترین رسالت مجموعه آموزشی می باشد و برای نیل به این آرمان متعالی و ایجاد مدارس تمدن ساز می بایست روحیه علم محوری توام با تدبیر، دانایی و امید بر جامعه مسلط شود و لازمه این مهّم تلاش و کوشش شما عزیزان در مدارس و بسط افق های علمی کشور می باشد.

 

امیدوارم در طول سال تحصیلی پیش رو، دانش آموزان عزیز با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود، همراه با معلمان، مدیران، در محیطی پر نشاط به فعالیت درسی پرداخته و حضور حقیقی و تأثیر گذار خود را در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند.

 

اینجانب آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی را به جامعه فرهنگی، دانش آموزان و همکاران خود در اداره کل نوسازی مدارس استان، صمیمانه تبریک گفته و برای همگان دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

مهدی استادیان ساروی: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران

 

 

 


آخرین خبرها...