130
کد خبر: 847
برچسب‌های خبر: - مخدومی - مشاور رئیس سازمان - مازندران - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
____________________

مخدومی مشاور امور فنی و نظارت رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از پروژها در دست اجرای استان مازندران بازدید کرد


در سفر سه روزه مشاور رییس سازمان نوسازی مدارس کشور

بازدید مشاور امور فنی و نظارت رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از پروژهای در دست اجرا در مازندران

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه مدیر کل نوسازی مدارس استان مازندران، معاون اجرایی اداره کل  از پروژه های نوسازی مدارس دراستان بازدید کرد.

در این بازدید که روز سه شنبه (28فروردین) صورت گرفت، مخدومی  مشاور دکتر خان محمدی از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه های مدرسه سازی در این استان قرار گرفت.

 

مخدومی در حاشیه بازدید از طرح های آموزشی در دست ساخت در استان مازندران  در گفتگو با واحد روابط عمومی اداره کل افزود : سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور مطابق اساسنامه و قانون تشکیل، وظیفه و رسالت احداث، توسعه و تجهیز مدارس فضاهای آموزشی را برعهده دارد.

 

وی افزود: در دولت سیزدهم هدف‌گذاری برای ارتقای سرانه آموزشی براساس استاندار و توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم در دستور قرار گرفته که انشالله در آینده نزدیک این هدفگذاری محقق خواهد شد.

 

مهدی استادیان ساروی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران در حاشیه بازدید از این طرح ها گفت: طرحهای آموزشی در حال احداث با پیشرفت قابل قبولی در حال انجام می باشند و امیدواریم تعدادی از این طرح ها را در کمترین زمان ممکن به پایان برسانیم.

 

وی تصریح کرد: تعدادی از مجموعه طرح های در حال اجرای استان که هم اکنون بالای ۹۰ درصد پیشرفت کار دارند، تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسند.

 

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران در پایان ضمن تشکر از خیّرانی که در این استان اقدام به مشارکت در ساخت مدارس کردند، خاطر نشان کرد: خیّران بزرگوار مانند گذشته در امر مدرسه سازی در کنار ما هستند و امیدواریم با این همراهی و مساعدت که ادامه خواهد داشت، بتوانیم فضاهای آموزشی مناسب تری را در اختیار دانش آموزان عزیز قرار دهیم.

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان

آخرین خبرها...