100
کد خبر: 849
برچسب‌های خبر: - حسینی - مشارکتهای مردمی - جلسه - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
____________________

تکریم از خانواده های خیرین مدرسه ساز امر مهمی است که باید به آن توجه شود.


حسینی مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: 

تقویت حس همگرایی و فرهنگ مشارکت می تواند در توسعه فضاهای آموزشی بسیار اثرگذار باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران حسینی مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشوردر جلسه ای، در اداره کل نوسازی مدارس مازندران که با حضوراستادیان مدیر کل نوسازی مدارس استان، هاشمی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان ودیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد با اشاره به فضاهای آموزشی و پرورشی مورد نیاز در جامعه گفت: برای جبران این کمبودها همه با هم باید با اراده جدی همّت کنیم.

وی با بیان اینکه مشارکت اجتماعی مهم ترین ابعاد توسعه ی اجتماعی،فرهنگی ،اقتصادی و سیاسی در هرجامعه است، گفت: تقویت حس همگرایی و فرهنگ مشارکت می تواند در توسعه فضاهای آموزشی بسیار اثرگذار باشد.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به بحث نگهداری از فضاهای آموزشی،تاکید کرد: بایدمنشور اخلاقی برای مشارکت در بحث نگهداری از فضاهای آموزشی خیّری تدوین شود.

حسینی با تاکید بر نقش آموزش در ارتقای بهره وری نیروی انسانی خاطر نشان ساخت:توجه جدی به منابع انسانی ضرورتی اجتناب ناپذیر است و ما در حوزه مشارکت با برنامه ریزی انجام شده به این مقوله مهم توجه داریم.

وی در ادامه اهمیت اطلاع رسانی و ابعاد آن در جهان کنونی را یادآور و خواستار اطلاع رسانی از فعالیت های مقدس مدرسه سازی خیرین شد.

حسینی با تاکید بر تکریم خیرین مدرسه ساز یادآور شد:تکریم از خانواده های خیرین مدرسه ساز امر مهمی است که باید به آن توجه شود.

 

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...