462
کد خبر: 894
برچسب‌های خبر: - افتتاح - زیراب - شهیدعبداللهیان - استاندارمازندران - نوری - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
____________________

افتتاح مدرسه9 کلاسه شهید امیر عبداللهیان زیراب با حضور استاندار مازندران


 مدرسه9 کلاسه شهید امیر عبداللهیان زیراب با حضور استاندار محترم مازندران به بهره برداری رسید


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیزمدارس استان مازندران، مدرسه 9کلاسه شهید امیرعبداللهیان با حضور دکتر نوری استاندار محترم استان مازندران، مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

نوری استاندارمازندران گفت: اقدامات خوبی در حوزه مدرسه سازی و جذب اعتبارات در این حوزه در مازندران در حال انجام است و شاهد تحولی بزرگ در این عرصه در استان هستیم.
وی گفت:با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان، همه کارها در بخش‌های مختلف در حال انجام است که این کارهای بزرگ با اراده مردم، مدیران، کارشناسان و خیرین در کنار هم شکل گرفته است.

نوری افزود: کشور ما روز به روز در حال قوی تر، توانمندتر، خودکفاتر و با صلابت تر شدن است و باید همچنان وحدت خود را حفظ کنیم و به راه توسعه و پیشرفت ادامه دهیم.

ایشان با اشاره به نقش خیرین در کمک به محرومیت زدایی از مدارس تصریح کرد: خیرین یاریگران مجموعه تعلیم و تربیت هستند که قدردانی از آنها، پاسداشت یک ارزش ماندگار ناب اسلامی و انسانی است

مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در این آیین اظهار داشت: این فضای آموزشی با زیربنای ۱۵۲۶مترمربع احداث، و در سفر استاندار مازندران به سوادکوه به دانش آموزان منطقه اهدا شد.


ایشان افزودند، با افتتاح این مدرسه طعم شیرین خدمت و لبخند زیبا بر روی چهره های دانش آموزان این منطقه بیش از پیش نمایان شد.


استادیان ادامه داد: در حال حاضر هیچ پروژه بلاتکلیف مدرسه سازی در شهرستان زیراب نداریم و تمامی آنها تکمیل شده است.


روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان مازندران


آخرین خبرها...