گزارشات و مطالب واحد:
راهنمای استفاده از گيشه مكاتبات اداری
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
راهنمای نحوه استفاده از گیشه مكاتبات اداری :
باتوجه به اهمیت و الزام به اجرای میز خدمت در كلیه دستگاه های اجرایی، كه بخشنامه مربوطه با امضاء رئیسجمهور به كلیه استانداران ، با موضوع و به شرح ذیل ابلاغ گردید.
موضوع: ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در استقرار میز خدمت الکترونیکی در واحدهای صف و ستاد (بخشنامه شماره 439457 مورخ 20/8/1397 سازمان اداری و استخدامی کشور)
بــه: تمامی وزارتخانهها، موسسات و شرکتهای دولتی، نهادهای عمومی غیر دولتی، استانداریها و سایر دستگاههایی که به نحوی از بودجه عمومی استفاده میکنند.
با سلام و احترام؛
نظر به اینکه مهلت استقرار و پیادهسازی میز خدمت الکترونیکی بر اساس "دستورالعمل میز خدمت" به شماره 1538588 مورخ 7/9/1396 در حال اتمام است، به اطلاع میرساند عملکرد ستاد دستگاههای اجرایی در زمینه اجرای بخشنامه شماره 24452 مورخ 1/3/1397 رییسجمهور محترم و میزان تحقق قطع ارتباط ارباب رجوع با کارکنان از طریق استقرار میز خدمت الکترونیکی در واحدهای عملیاتی، از تاریخ 1/10/1397 مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و نتایج به استحضار رئیس محترم جمهور خواهد رسید. لذا این اداره كل نیز ملزم به راهاندازی میز خدمت الكترونیكی گردیده كه راهنمای استفاده از آن، به شرح ذیل می باشد:
مراحل استفاده از گیشه مكاتبات اداری میز خدمت: وارد سایت اداره كل نوسازی مدارس مازندران به نشانی: www.nosazimaz.ir شوید.
1) درقسمت ورود كاربر نام كاربری و رمز ورود را وارد كنید .
2) وارد قسمت میز خدمت / فهرست خدمات شوید .
3) خدمات الكترونیكی گیشه پیگیری مكاتبات اداری وارد شوید .
در قسمت كد پیگیری: به ۳ طریق ممكن است كد پیگیری داده شود:
۱- از طریق پیامك ۲- از طریق ایمیل همكاران ۳- از طریق فهرست مكاتبات گیشه.
همكاران محترم لطفا پس از ملاحظه نمودن نامه مربوطه؛ مشابه سیستم اتوماسیون، موضوع نامه را تایپ نموده، واحد مربوطه را انتخاب و به فرد مورد نظر ارجاع می دهند.
مرحله نهایی: چنانچه نامه مربوطه اقدام شده باشد، جهت خاتمه، به دبیرخانه ارجاع داده شود.
قابل توجه: كلیه مراحل گیشه مكاتبات اداری، (( ارجاعات، دستورات، و مدت زمان انجام كار)) توسط فردی كه دارای كد پیگیری می باشد ( ارباب رجوع ) قابل رویت است.
باتشكر
میز خدمت
اداره كل نوسازی مدارس مازندران