گزارشات و مطالب واحد:


راهنمای استفاده از گيشه مكاتبات اداری


تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۶

                                             راهنمای نحوه استفاده از گیشه مكاتبات اداری :

باتوجه به اهمیت و الزام به اجرای میز خدمت در كلیه دستگاه های اجرایی، كه بخشنامه مربوطه با امضاء‌ رئیس‌جمهور به كلیه استانداران ، با موضوع و به  شرح ذیل  ابلاغ گردید.

موضوع: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استقرار میز خدمت الکترونیکی در واحدهای صف و ستاد (بخشنامه شماره 439457 مورخ 20/8/1397 سازمان اداری و استخدامی کشور)

 بــه: تمامی وزارت‌خانه‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، نهادهای عمومی غیر دولتی، استانداری‌ها و سایر دستگاه‌هایی که به نحوی از بودجه عمومی استفاده می‌کنند.

با سلام و احترام؛

نظر به اینکه مهلت استقرار و پیاده‌سازی میز خدمت الکترونیکی بر اساس "دستورالعمل میز خدمت" به شماره 1538588 مورخ 7‏/9‏/1396 در حال اتمام است، به اطلاع می‌رساند عملکرد ستاد دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرای بخشنامه شماره 24452 مورخ 1‏/3‏/1397 رییس‌جمهور محترم و میزان تحقق قطع ارتباط ارباب رجوع با کارکنان از طریق استقرار میز خدمت الکترونیکی در واحدهای عملیاتی، از تاریخ 1‏/10‏/1397 مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و نتایج به استحضار رئیس محترم جمهور خواهد رسید.  لذا این اداره كل نیز ملزم به راه‌اندازی میز خدمت الكترونیكی گردیده كه راهنمای استفاده از آن، به شرح ذیل می باشد:

مراحل  استفاده از گیشه مكاتبات اداری میز خدمت: وارد سایت اداره كل نوسازی مدارس مازندران به نشانی: www.nosazimaz.ir    شوید.

1.png


1)       درقسمت  ورود كاربر       image.png                      نام كاربری  و رمز ورود  را وارد كنید .

2.jpg



2)  وارد  قسمت  میز خدمت / فهرست خدمات شوید .

3.jpg

 

3) خدمات الكترونیكی      image.png           گیشه پیگیری مكاتبات اداری     وارد شوید .


4.jpg

 

 

در قسمت كد پیگیری: به ۳ طریق ممكن است  كد پیگیری داده شود:   

۱- از طریق  پیامك  ۲- از طریق  ایمیل همكاران  ۳- از طریق فهرست مكاتبات  گیشه.

 

همكاران محترم لطفا پس از ملاحظه نمودن نامه مربوطه؛  مشابه سیستم اتوماسیون، موضوع نامه را تایپ نموده، واحد مربوطه را انتخاب و به فرد مورد نظر ارجاع می دهند.

مرحله نهاییچنانچه نامه مربوطه اقدام شده باشد، جهت خاتمه، به دبیرخانه ارجاع داده شود.

قابل توجه: كلیه مراحل گیشه مكاتبات اداری، (( ارجاعات، دستورات، و مدت زمان انجام كار)) توسط فردی كه دارای كد پیگیری می باشد  ( ارباب رجوع ) قابل رویت است.

                                                                                         باتشكر

                                                                                      میز خدمت

                                                                     اداره كل نوسازی مدارس مازندران