968
کد خبر: 97
برچسب‌های خبر: - کلنگ زنی مدرسه خیری بابائیان بابلسر
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
____________________

آئین کلنگ زنی مدرسه 6کلاسه خیری روستای احمد کلا بابلسر


آئین کلنگ زنی مدرسه ابتدایی 6کلاسه ابتدایی روستای احمد کلا شهرستان بابلسر با حضور مهندس شیرزادمدیرکل نوسازی مدارس مازندران، امام جمعه ، خیّرمحترم مهندس حسن بابا ئیان ، مدیر آموزش و پرورش بابلسر و دیگر مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران : منهدس شیرزاددرحاشیه این مراسم  گفت: خیّرین مدرسه سازگنجینه ارزشمند آموزش و پرورش هستند که با آینده نگری و نیک اندیشی برای آینده این مرز و بوم سرمایه گذاری می کنند و با حمایت از نظام تعلیم وتربیت، کشوری آباد را رقم خواهند زد.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران  ضمن تقدیر از خیر نیک اندیش مهندس حسن بابائیان ، علم را یکی از صفات خداوند دانست که خیرین مدرسه ساز ،مفتخربه داشتن این صفت خدایی هستند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان مازندران افزود: هر کس که در کار علم قدم بگذارد ،چه برای علم آموزی خودش و چه برای بازکردن راه علم آموزی دیگران،کار خدایی کرده است.

 وی با اشاره به اینکه تمام شایستگی های انسان مربوط به شایستگی های علمی می شود گفت:تمام بزرگانی که داریم محصول مکتب ومدرسه و علم آموزی هستند وریشه ی اصلی شایستگی های یک جامعه به شایستگی های علمی آن جامعه مربوط می شود. شیرزاد همچنین افزود: دربرابر روح بلند انسان های شایسته ای که درحیطه دانشمند کردن فرزندان این مرز و بوم تلاش میکنند، سر تعظیم فرود آورده و خاکساری می کنیم.

مهندس شرزاد تصریح کرد: این مدرسه  با زیربنای450 مترمربع و با هزینه ای بالغ بر490میلون تومان توسط خیرنیک اندیش حسن بابائیان ساخته خواهد شد.

photo_2018-02-12_19-52-23.jpg


آخرین خبرها...