757
کد خبر: 91
برچسب‌های خبر: - جلسه هم اندیشی روسای آموزش وپرورش استان ومجمع خیرین مدرسه ساز
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
____________________

ساخت ۱۲۲ کلاس با زیر بنای ۲۳ هزار متر مربع توسط خیرین مازندرانی



جلسه هم اندیشی روسای ادارات آموزش وپروش ومجمع خیرین مدرسه ساز با حضور مدیر ان کل نوسازی مدارس وآموزش وپروش استان مازندران در ساری برگزارشد.   

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران :مدیر کل نوسازی مدارس مازندران اظهار داشت از سال ۵۷ تاکنون در مازندران حدود ۲۴۰۰ پروژه در غالب۱۴ هزار و ۵۰۰ کلاس با زیر بنای ۱ میلیون و ۸۳۵ هزار متر مربع برای آموزش و پرورش ساخته شده که هزینه ای معادل ۴۱۱ میلیارد تومان داشته است.

«قربانعلی شیرزاد» پروژه هایی که با مشارکت و کمک خیرین مدرسه ساز صورت گرفت را ۵۲۶ پروژه با ۲۹۳۴ کلاس درس با زبر بنای ۳۱۸ متر مربع اعلام کرد و افزود: ۱۰۰درصد این پروژه ها توسط خیرین اجرا شده که هزینه ای بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان داشته است.

وی گفت: 300کلاس درس توسط خیرین با زیر بنای بالغ بر 58هزارمتر مربع در حال احداث می باشد که از این تعداد  ۱۲۲ کلاس با زیر بنای بالغ بر۲۳ هزار متر مربع صد در صد توسط خیرین در حال احداث و مابقی بصورت مشارکت توسط خیرین ودولت در حال احداث می باشد.

مهندس شیرزاد بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز را با رویش نیک اندیشان جوان اعلام کرد که از هم اکنون در شهرستان ها در حال برگزاری است و ۲۰ اردیبهشت در مرکز استان با حضور خیرین مدرسه ساز، اعضای شورای شهر، چهره های فرهنگی و ورزشی و دهیاران برگزار خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه ۲۰ سال از مجامع خیرین مدرسه ساز گذشته است امیدواریم امسال این مراسم به صورت هر چه با شکوه تر و با رویکرد جدیدتری صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه اطلاعات دقیقی از وضعیت تنگناها و مشکلات شهرستان ها به دست ما نمی رسد و امیدواریم این مسائل بصورت اولویت بندی در اختیار ما قرار گیرد.

مهندس شیرزاد با بیان اینکه انتظار داریم تا در جشنواره استان از خیرین جدید دعوت بعمل آید و به جمع خیرین مدرسه ساز بپیوندند اظهار داشت: پروژه های نیمه کاره ی خیران و مشارکتی در اولویت کاری قرار دارد که باید تکمیل شود.

وی در پایان افزود: استان مازندران بعد از کرمانشاه و لرستان با ۷۶ درصد تحقق تعهدات خود در جشنواره نوزدهم دارای رتبه سوم در کشور گردیده است.


آخرین خبرها...