264
کد خبر: 902
برچسب‌های خبر: - خبرنگار - تقدیر - معاونین - علی سحرخیز
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
____________________

دیدار مسئولین اداره کل نوسازی مدارس مازندران با خبرنگاران واحد روابط عمومی


 

دیدار مسئولین اداره کل نوسازی مدارس مازندران  با خبرنگاران واحد روابط عمومی

روابط.JPG

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران  به مناسبت روز خبرنگار، معاونین اداره کل نوسازی مدارس استان بهمراه  مسئول حراست اداره کل با همکاران خبرنگار در واحد روابط عمومی  دیدار و گفت و گو کردند

 

علی سحرخیز معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس  در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار، شغل خبرنگاری را شغلی خطیر و حساس دانست و خبرنگاران را افرادی دانست که باید با شجاعت تمام به بیان و نشر حقایق بپردازند.

 

وی در ادامه نوآوری و خلاقیت را از ارکان این شغل بیان کرد و افزود: رعایت این دو اصل باعث جذب هرچه بیشتر مخاطبان و رعایت اصل واقع نگاری باعث ماندگاری مخاطبان می شود.

 

در این نشست که به مناسبت روز خبرنگارصورت گرفت، علی اصغر ملکی معاون اجرایی و نظارت، علی اصغر غلامی معاون مشارکتهای مردمی و سید یوسف شیخ حراست اداره کل نوسازی مدارس ضمن تبریک این روز از زحمات همکاران که در پوشش خبری اخبار و رویدادهای نوسازی مدارس در واحد روابط عمومی مشغول می باشند  تقدیر به عمل آوردند.

همچنین در این دیدار همکاران خبرنگار مسائل و چالش های حوزه خبر و اطلاع رسانی را مطرح نموده و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...