412
کد خبر: 900
برچسب‌های خبر: - افتتاح - صالحانی - بایجان - چمن مصنوعی
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
____________________

تقویت خصلت پهلوانی در دانش آموزان رویکرد ساخت بدنی سند تحول/هزینه برای دانش آموزان سرمایه‌گذاری است


شهریار خواجه صالحانی در مراسم افتتاح دو زمین ورزشی در منطقه بایجان استان مازندران؛
تقویت خصلت پهلوانی در دانش آموزان رویکرد ساخت بدنی سند تحول/هزینه برای دانش آموزان سرمایه‌گذاری است

1000206200.jpg

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران؛ شهریار خواجه صالحانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور؛ در مراسم افتتاح دو زمین ورزشی در منطقه بایجان استان مازندران ، ضمن تسلیت شهادت فواد شکر سردار ارزشمند حزب ا… لبنان و اسماعیل هنیه رهبر لایق حماس ، اظهار داشت: دکتر پزشکیان رئیس جمهور محبوب کشورمان که در مراسم تحلیف خود به شایستگی پرچم مقاومت را بالا برد و مراسم تحلیف را به حماسه پیروزی مقاومت تبدیل نمود، در پیامی به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه تصریح کرد شهادت هنر مردان خدا است، پیوند دو ملت سربلند ایران و فلسطین مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و مسیر مقاومت و دفاع از مظلوم پر قدرت‌تر از همیشه دنبال می‌شود. جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و عزت و حیثیت و افتخار و شرف خود دفاع، و اشغالگران تروریست را از اقدام بزدلانه خود پشیمان خواهد کرد.

وی افزود: خون شهدای عزیزمان همواره راهگشا و گره گشا بوده است، یادمان نمی رود که با نثار خون شهید سلیمانی عزیز ، شاهد خروج بخش قابل توجهی از نیروهای آمریکایی از کشور عراق بوده ایم، انشالله شهادت فرماندهان مقاومت ، مقدمه پیروزی بر صهیونیسم جهانی خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر چه برای دانش آموزان ایران عزیز هزینه کنیم هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است، افزود: با افتخار در سایه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در یک منطقه کم برخوردار گردهم آمده ایم تا برای سلامتی فرزندانمان زمین ورزشی افتتاح کنیم، به‌خاطر دارم روزی در همین مناطق به‌خاطر تخصیص یک عدد لامپ روشنایی برای خانه یا یک سیر آب برای کل محله خویش جشن می‌گرفتیم.

صالحانی یادآور شد: در منطقه کم‌برخوردار بلده برای حدود 450 دانش آموز تعداد ۱۳۰ همکار خدمت می کنند، یعنی میانگین هر سه و نیم دانش آموز یک معلم، در برخی شهرهای بزرگ مثل تهران، موارد سرانه هر 40 دانش آموز یک معلم را هم داریم که البته سرانه استاندارد ۲۵ دانش‌آموز یک معلم است، این توجه به مناطق کمتر برخوردار عین عدالت آموزشی و از برکات نظام است باید خدا را شکر کنیم.

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرد: ما در سه سال دولت شهید رییسی ۶هزار و ۹۹۷ فضای آموزشی و پرورشی تحویل داده ایم که ۳۲هزار و ۹۰۴ کلاس درس را شامل می شود ، در این بین ۹۰ درصد مدرسه، پنج درصد فضای ورزشی و پنج درصد فضای پرورشی می باشد.

صالحانی ساحت بدنی را از ساحت های شش گانه سند تحول بر شمرد که براساس سند تحول می بایست بر محور اخلاق پیگیری شود و تصریح کرد: ما برای تقویت قوای جسمی و حفظ سلامتی دانش آموزان مجموعه های ورزشی را در دستور کار داریم اما تقویت خصلت پهلوانی در دانش آموزان رویکرد ساحت بدنی سند تحول است ، ما باید ویژ گی هایی چون مروت – گذشت – دوستی و خصلت پهلوانی را در دانش آموزان تقویت کنیم.

وی در پایان مشارکت مردم در امور را از برکات نظام دانست و اذعان داشت: در حوزه مدرسه سازی نیز حضور مردم پر رنگ و موثر است و خیرین عزیز در کنار ما برای تسهیل در تعلیم و تربیت دانش آموزان عزیز تلاش می کنند

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران


آخرین خبرها...