356
کد خبر: 896
برچسب‌های خبر: - افتتاح - مدرسه زهرا ملکی - امیرکلا - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
____________________

با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران مدرسه6کلاسه مشارکتی مرحومه حاجیه زهرا ملکی با اعتباری بالغ بر12 میلیارد تومان درامیرکلا افتتاح شد


استادیان مدیر کل نوسازی مدارس استان مازندران،  مدرسه سازی از افتخارات بنده و همکارانم است 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران با حضور مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان،حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل، حجت الاسلام بابائیان امام جمعه امیرکلا، آقایان نتایج، فاطمی نمایندگان محترم مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی، اسدی مدیر آموزش و پرورش بابل، اعضای مجمع خیرین امیرکلا و خانواده محترم خیر،  مدرسه 6 کلاسه مشارکتی مرحومه حاجیه زهرا ملکی در امیرکلا به بهره برداری رسید.

مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی مدارس استان در آیین افتتاح این مدرسه گفت مدرسه‌سازی از افتخارات ماست و بنده و کارکنان این مجموعه بر خود میبالیم که در چنین نهادی خدمتگزار مردم هستیم.

ایشان با بیان اینکه هزینه مال در مسیر تعلیم و تربیت برکت دیگری دارد، زیرا چهره‌های اثرگذار در دنیا محصول مدارس هستند، گفت: کار خیر مدرسه سازی، مقام رفیعی را برای فرد به همراه دارد، زیرا زمینه آموزش علم و مبارزه با نادانی، بزرگترین فقر بشریت را فراهم می کند.

وی افزود: گذشتن از مال دنیا و پول کار ساده‌ای نیست چون زینت دنیاست که انسان را به خود جذب می کند و هر کس بتواند از آن بگذرد و مانند خیران آن را در مسیر علم و دانایی صرف نماید، جایگاه ممتازی دارد.

بر پایه این گزارش، این مدرسه مشارکتی در زمینی به مساحت یک هزاروصدو هشتاد مترمربع با زیربنای970 مترمربع و اعتباری بالغ‌بر12 میلیارد تومان به همت فرزند مرحومه حاجیه زهرا ملکی، خیر نیک اندیش حاج محمد سلیمانی   احداث ‌شده است.

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران

 

 


آخرین خبرها...