722
کد خبر: 89
برچسب‌های خبر: - خبر - روزنامه حرف - مصاحبه اختصاصی خبر نگار ایرنا
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
____________________

بهره برداری از 111 کلاس درس جدید طی دهه فجر در مازندران



مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت : که در دهه فجر امسال 111 کلاس درس در قالب 15 طرح آموزشی به بهره برداری می رسند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران: قربانعلی شیرزاد روز چهارشنبه در گفت و گو  اختصاصی با خبرنگار ایرنا هزینه ساخت این 15 طرح را بیش از 167 میلیارد ریال و زیربنای آنها را 14 هزار و 500 متر مربع اعلام کرد.

وی گفت که 2 طرح از این مجموعه که با بیش از 113 میلیارد ریال هزینه اجرا شده ، دولتی است و بقیه را خیرین با هزینه 54 میلیارد ریالی ساخته اند.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با اعلام این که هشت طرح از این تعداد در منطقه شهری و هفت طرح در حوزه روستایی آماده بهره برداری است ، افزود:  که این فضای های آموزشی شامل کلاس درس ، نمازخانه ، کتابخانه و فضاهای ورزشی است .

شیرزاد همچنین گفت : که از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون یکهزار و 369 کلاس درس در مازندران در قالب 222 طرح آموزشی و با هزینه بیش از 17 هزار میلیارد ریال ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان شده است .

وی با اشاره به آغاز استاندارد سازی سامانه گرمایشی مدارس استان در دولت تدبیر و امید ، افزود : تا کنون 11 هزار کلاس درس فاقد سامانه گرمایشی استاندارد شناسایی شد که از این تعداد 9 هزار و 70 کلاس استاندارد سازی شده است .

مدیرکل نوسازی مدارس اظهار کرد : اعتبار این طرح ها بیش از 510 میلیارد ریال بود که توسط دولت تامین شده است .

شیرزاد افزود : در صورت تامین منایع مالی تا پایان سال 97 تمامی مدارس استان از نظر سامانه گرمایشی استاندارد می شوند .

بر اساس آمارهای رسمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 2 هزار 420 پروژه در قالب 14 هزار 500 کلاس درس با 41 هزار میلیارد ریال در مازندران نوسازی شد.


آخرین خبرها...