134
کد خبر: 881
برچسب‌های خبر: - بازدید - ساری - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
____________________

بازدید مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران از پروژه های آموزشی شهرستان ساری


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران به همراه ناظر شهرستان ساری، از پروژه های آموزشی نیمه تمام در این شهرستان بازدید بعمل آورد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران،مهدی استادیان ساروی، مدیرکل نوسازی مدارس استان به همراه محمد علی جمشیدی ناظر شهرستان ساری، از پروژه های آموزشی در این شهرستان بازدید بعمل آورد.

استادیان، مدیرکل نوسازی مدارس استان در این بازدید ها ضمن قول مساعدت در خصوص سرعت بخشیدن به اتمام پروژه های نیمه تمام ، راهکار ها و چالش های موجود را با پیمانکاران پروژه ها بررسی نموده و دستورات لازم را جهت اتمام هر چه سریعتر پروژه ها صادر کرد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان دراین بازدید افزود: در هر کشور و جامعه ای، تضعیف نظام در گرو تضعیف تعلیم و تربیت و ارتقای نظام در راستای ارتقای تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش است.

وی خاطرنشان کرد: در هر منطقه و شهرستانی که آموزش و پرورش در اولویت بوده و کمیته برنامه ریزی آن شهرستان توجه ویژه ای به امر تعلیم و تربیت و ارتقا فضاهای آموزشی داشته باشد، ما نیز با تمام وجود پای کار هستیم

لازم به ذکر است که مدیر کل نوسازی مدارس استان از مقام سازی مدرسه مشهدی کلا، مقاوم سازی و تکمیل مدرسه طوقدار و مدرسه مسکن مهر میارکلا بازدید و تصمیمات لازم نیزدر خصوص ادامه روند ساخت پروژه ها اتخاذ نمودند.

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران


آخرین خبرها...