423
کد خبر: 870
برچسب‌های خبر: - شورای آموزش و پرورش - تجلیل - استاندار - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
____________________

تجلیل ازمدیرکل نوسازی مدارس استان توسط استاندارمازندران در شورای آموزش و پرورش


در نشست شورای آموزش و پرورش از مهدی استادیان ساروی بابت تلاشهای بی وقفه ایشان در امر مدرسه سازی و خیرین مدرسه ساز توسط استاندارومجمع خیرین مدرسه ساز قدردانی شد

اس.jpg

به گزارش روابط عمومی اداره کار نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران؛ "یوسف نوری" استاندار مازندران در جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش، شورای سوادآموزی و هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان مازندران با تسلیت شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید  و همراهان گرانقدر وی اظهار داشت: ما مدیون خون شهدا هستیم و همه باید در مسیر آنان حرکت کنیم

 

در این نشست ازاداره کل نوسازی مدارس مازندران ومدیرکل نوسازی مدارس استان به عنوان یکی از مدیران پرتلاش در امرمدرسه سازی و جذب خیرین مدرسه ساز توسط استاندار مازندران و مجمع خیرین استان قدردانی شد.

استاندار مازندران با تاکید بر مشارکت دانش آموزان در برنامه های فرهنگی تابستان گفت: با گروه های جهادی ، خیران  و سازماندهی توسط گروه های  مردمی می توان نتایج مطلوبی را بدست آورد.

 

وی گفت: هنرستان‌ها را باید گسترش داد و با این اقدام، دانش آموزان مهارت‌های لازم  را کسب می کنند و برای آینده شغلی آنان مناسب است و موجب می شود تا حرفه ای را فرا بگیرند .

نوری" از تعامل و همکاری آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی مدارس، شورای سواد آموزی، دانشگاه فرهنگیان و خیران  تقدیر و برمشارکت و همدلی در کارها تاکید کرد.

 

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران

 

 


آخرین خبرها...