361
کد خبر: 838
برچسب‌های خبر: - جلسه - بیست وششمین جشنواره - استادیان - کمالی
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
____________________

جلسه هماهنگی برگزاری بیست وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مازندران برگزار شد


 در آستانه برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز؛

جلسه هماهنگی برگزاری بیست وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان مازندران جلسه هماهنگی برگزاری بیست وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در راستای تبیین راهبردها و اهداف این دوره از جشنواره با حضور مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش استان، حاج حسین بیک مهدودی وسید حسین هاشمی رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان،علی سحرخیزو قربانعلی شیرزاد معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان، علی اصغر غلامی ومحمد تقی تقوی معاون  و سرپرست مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش،موسوی مسئول حراست اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران برگزار شد.

 

استادیان، مدیرکل نوسازی مدارس استان در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از اعضای ستاد برگزاری جشنواره، همراهی و همدلی ادارات کل نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز استان را مثال زدنی توصیف نمود.

ایشان به اهمیت برگزاری جشنواره و تکریم شایسته خیرین مدرسه ساز در گسترش فرهنگ مشارکت عمومی و با تاکید بر استمرار این حرکت مهم فرهنگی، اظهار داشت: خیرین با درک شرایط اقتصادی کشور و با نگرش عمیق به آینده دانش آموزان عزیز با اشتیاق فراوان صادقانه به میدان آمده و تجلیل از این انسانهای بزرگ باید به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.

 وی با اشاره به خدمات خداپسندانه خیرین محترم مدرسه ساز، افزود: بسیار خرسندم همت ستودنی انسانهای بزرگی را شاهدم که بدون چشم داشت فقط به آینده فرزندان عزیز و ارتقای دستگاه تعلیم و تربیت می اندیشند.

 حسین کمالی  مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت ارج نهادن به خیرین، بیان داشت: تمامی تلاش ما بدین منظور است که شاهد اتفاقات مثبتی برای دانش آموزان عزیز استان باشیم تا این فرزندان ما با آرامش و آسایش به تحصیل ادامه دهند.

 گفتنی است در پایان هریک از اعضاء با ارائه  نقطه‌ نظرات‌ خود در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری این مراسم  بحث و تبادل نظر نمودند.

 شایان ذکر است، آئین تجلیل از خیرین مدرسه ساز در20 اردیبهشت 1403 در استان  نیز برگزار و از زحمات‌ خیرین نیک اندیشی که از برکات وجودی آنان در سال گذشته استان بهرمند شده، تجلیل می شود.

 

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران


آخرین خبرها...