386
کد خبر: 837
برچسب‌های خبر: - پیام تسلیت_مرحوم حاج مصطفی آشوری_استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
____________________

پیام تسلیت مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس مازندران در پی درگذشت حاج مصطفی آشوری


 مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی مدارس استان مازندران در پیامی درگذشت «حاج مصطفی آشوری»، خیر سرشناس مدرسه‌سازاستان و شهرستان ساری را به خانواده آشوری و جامعه خیرین استان تسلیت گفت

hotelbadeleh.complex-20240310-0001.jpg

بسم الله الرحمن الرحیم

یَآ أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اتَّقُواْ اللَّهَ وَلْتَنظُرْ نَفْسٌ مَّا قَدَّمَتْ لِغَدٍ وَاتَّقُواْ اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ‏

اى کسانى که ایمان آورده ‏اید! از خداوند پروا کنید و هر کس به آن چه براى فرداى (قیامت) خود فرستاده است، بنگرد. باز هم از خدا پروا کنید که خداوند به آنچه انجام مى‏ دهید، به خوبى آگاه است (حشر/ ۱۸)


خبر ارتحال انسانی مومن و وارسته خیر نیکوکار مدرسه ساز حاج مصطفی آشوری، بزرگ مردی که نامش همراه و قرین نیکوکاری در عرصه مدرسه سازی و علم بود، موجب تألم و تأثر گردید. 

بی شک مرگ حق است و همه مخلوقات آنرا درک خواهند کرد اما ضایعه درگذشت بزرگ انسان‌هایی که امانت گرانبهای عمر و دارایی خود را صرف خدمت به خلق الله می نمایند مصیبتی بزرگ و جبران ناپذیر است.

اینجانب و مجموعه  اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران مصیبت وارده را به خانواده معزز، بازماندگان و جامعه خیرین نیکوکار تسلیت و تعزیت عرض نموده از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی را مسألت می نماییم. 

مهدی استادیان ساروی

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران

آخرین خبرها...