342
کد خبر: 832
برچسب‌های خبر: - توزیع تجهیزات - استادیان - نوسازی مدارس مازندران
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
____________________

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران خبر داد: توزیع 85 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در هنرستان‌های مازندران


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: 85 میلیارد ریال تجهیزات فنی و آموزشی ویژه هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش مازندران در قالب “کاروان تجلی خدمت دولت مردمی” برای 74 هنرستان در سراسر مازندران فرستاده شد

1.JPG

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، مهدی استادیان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تأمین اعتبار مورد نیاز برای خرید اقلام قابل توجهی از تجهیزات فنی و آموزشی، در کاروان خودروهای حامل تجهیزات از ساری به سمت 74 هنرستان فنی استان در هر 22 شهرستان و 33 منطقه آموزشی مازندران حرکت کرد.

وی افزود: دولت سیزدهم با توجه به نگاه ویژه‌ای که به حوزه مهارت‌افزایی و اشتغال‌زایی در فرآیند آموزش دارد، تامین اعتبار برای تجهیز هنرستان‌ها را با جدیت دنبال می‌کند و در همین راستا نیز از مهر امسال تا کنون در 2 نوبت 155 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات هنرستان‌های فنی مازندران تخصیص داده شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران خاطرنشان کرد: امروز محموله‌ای که با 80 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده خریداری شد به 74 هنرستان در نقاط مختلف استان فرستاده شد تا در اختیار دانش‌آموزان این هنرستان‌ها قرار بگیرد.

استادیان اظهار کرد: همه این تجهیزات با نظر گروه متخصصان شامل سرگروه‌های تخصصی هنرستان‌ها خریداری شده و حتی در انتخاب برند نیز از این افراد مشورت گرفته شده تا با توجه به میزان اعتبارات موجود، باکیفیت‌ترین تجهیزات آموزشی تخصصی خریداری شود و در اختیار دانش‌آموزان استان قرار بگیرد.

وی افزود: این محموله تجهیزات شامل انواع چرخ خیاطی شامل سردوز، ساده و راسته‌دوز برای هنرجویان رشته‌ خیاطی، تابلوبرق صنعتی، کامپیوترهای ویژه هنرستان برای انجام آموزش‌ نرم‌افزارهای فنی و مهندسی و امور گرافیکی، دیتاپروژکتور، لوگوپنل ام‌دی‌اف و دستگاه اره نواری است که با توزیع آن‌ها سطح کیفی آموزش در هنرستان‌ها افزایش می‌یابد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران خاطرنشان کرد: علاوه بر این تجهیزات که از محل اعتبار 80 میلیارد ریالی خریداری شده و در حال توزیع است، خرید یک سری دیگر از تجهیزات تخصصی برای هنرستان‌های مازندران نیز در دستور کار قرار دارد که از محل اعتبار 75 میلیارد ریالی تخصیص داده شده به مازندران در حال انجام است و پس از تکمیل به هنرستان‌ها فرستاده می‌شود.

استادیان گفت: با نگاه ویژه دولت سیزدهم به نوسازی و به‌روزآوری تجهیزات هنرستان‌های استان، طی چند سال آینده همه هنرستان‌های ما از نظر امکانات و تجهیزات آموزشی غنی می‌شود و هنرجویان در شرایط و با امکانات به روز و بهتری آموزش می‌بینند.

وی اظهار کرد: از زمان فعالیت دولت سیزدهم تا کنون برای به‌روزآوری و نوسازی تجهیزات هنرستان‌های مازندران حدود 405 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت 330 میلیارد ریال تا کنون خریداری شد و مابقی نیز در حال خرید است.

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...