399
کد خبر: 830
برچسب‌های خبر: - استادیان - جلسه مسئولین واحدها - نوسازی مدارس مازندران
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
____________________

جلسه «مسئولین واحدها» اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران برگزار شد


با حضور مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی مدارس مازندران جلسه «مسئولین واحدها» اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران، جلسه مسئولین واحدها اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران در دفتر مدیر کل برگزار شد.
مدیرکل محترم، معاونان، مسئولان واحدها و سرناظران مناطق مختلف استان مازندران ضمن حضور در این جلسه، نقطه نظرات خود را پیرامون حوزه تخصصی خود بیان کردند.
مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران پس از استماع نظرات تمامی حاضرین در جلسه، ضمن تبریک پنجم اسفندماه روز مهندس، از تلاش‌های خالصانه همکاران در خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان کشور تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: همه باهم در روز جمعه ۱۱ اسفند، به پای صندوق های رای میرویم تا ثابت کنیم ایران، برمحور ولایت فقیه، کشوری مستقل و مقتدراست و از تمامی همکاران محترم دعوت میکنم با حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار میشود حضور پرشور بهم رسانند .
ایشان خطاب به حاضران در جلسه مسئولین واحدها، خاطرنشان کرد: اگر در حوزه معاونت‌ها کمبود و کاستی وجود دارد، مسئولیت آن با بنده است و اگر اقدام مثبتی هم انجام می‌شود، قطعا با هماهنگی بنده و تلاش خالصانه معاونان و همکاران است که جا دارد از آنها تقدیر و تشکر کنم.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران با بیان اینکه تمام مسائل و مشکلات مربوط به واحدها و حوزه‌های مختلف را یادداشت و پیگیری خواهم کرد، تصریح کرد: دغدغه بنده و همکارانم در شورای معاونان پیگیری مشکلات و تلاش برای حل آنها است تا در پایان سال بتوانیم به امید خدا نسبت به مشکلات مطرح شده اقدامات خوبی صورت گیرد.

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران


آخرین خبرها...