382
کد خبر: 828
برچسب‌های خبر: - نیمه شعبان - جشن - نوسازی مدارس مازندران
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
____________________

برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در اداره کل نوسازی مدارس مازندران


به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت قائم (عج) ، مراسم جشنی در نمازخانه اداره کل نوسازی مدارس استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت قائم (عج) ، مراسم جشنی در نمازخانه اداره کل نوسازی مدارس استان برگزار شد.

 

دراین مراسم که با حضورمدیرکل، معاونین وکارکنان در نمازخانه اداره کل برگزار شد، حجت الاسلام درویشی امام جماعت اداره کل با اشاره به آیات سوره یوسف(ع) ، تأمل در این سوره را یکی از راه های شناخت حضرت مهدی(عج) عنوان کرد و گفت: برای ظهور حضرت، باید کنجکاو و درخواست کننده باشیم نه اینکه صرفاً بنشینیم و بگوییم خواهد آمد.

 

وی حضرت مهدی (عج) را محبوب همه مسلمین فطری عالم دانست و ابراز داشت: منتظرین حضرت ولی عصر(عج) آزاده اند که مسلمان و مسیحی و یهودی نمی شناسد لذا حضرت، محبوب تمامی مسلمانان فطری است.

ایشان با اشاره به سیره زندگی بزرگان دین گفت: حکومت حضرت مهدی(عج) ، حکومت حق و عدالت است و همه ما باید حق مدار و عدل مدار باشیم تا بتوانیم همراه امام زمان (عج) باشیم.

در پایان این  مراسم همچنین حجت الاسلام درویشی بمناسبت این ایام فرخنده با انجام برنامه مولودی  خوانی بر هرچه با شكوهترشدن  این مراسم افزوده  و محفل را به سیما وجلال آن بزرگوار مزین و منور ساخت.

 

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...