319
کد خبر: 827
برچسب‌های خبر: - پیام تبریک - روز مهندس - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
____________________

پیام تبریک مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران به مناسبت روز مهندس


مهدی استادیان ساروی، مدیر کل نوسازی مدارس مازندران: روزمهندس موعدی برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی است که توسعه‌ساز و تحول‌آفرینند

روز.jpgبه گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران، مهدی استادیان ساروی به مناسبت روز مهندس پیام تبریکی صادر کرد:

روزپنجم اسفند که در تقویم‌ها روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی “خواجه نصرالدین طوسی ” و “روز مهندسی” اعلام شده است را از صمیم قلب به همه مهندسان متعهد،متخصص و ولایتمداراداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان، مهندسان خطه غیرت ومردانگی و دیار سرداران رشید اسلام تبریک عرض می کنم.

مهندس با درک بهتری که از قوانین هستی دارد علاوه بر طراحی تولید و راه اندازی در زمینه نیاز های حال و آینده بشر باید از قدرت تحلیل خود در رسیدن به بهترین بازده تلاش کرده و بهره وری را افزایش دهد.

این روز موعدی برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی است که توسعه‌ساز و تحول‌آفرین بوده‌اند و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعۀ امروز بشری را ممتاز و متمایز از گذشته ساخته‌اند.

اینجانب این روز را خدمت مهندسان سراسراستان مازندران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق روزافزون این قشر فعال، پویا و افتخار آفرین را در مسیر تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.

مهدی استادیان ساروی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...