462
کد خبر: 821
برچسب‌های خبر: - گردهمایی معاونین مشارکتها - آهنگر_بسته اجرای تحولی
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
____________________

رونمایی از بسته اجرایی تحولی مدرسه‌سازی


آهنگردبیر منطقه یک معاونین مشارکت‌های مردمی ادارات کل نوسازی مدارس،  رونمایی از بسته اجرایی تحولی مدرسه‌سازی با رویکرد مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد

آ (2).JPG

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران آهنگر دبیرمنطقه یک در گردهمایی معاونین مشارکت‌های مردمی ادارات کل نوسازی مدارس استان‌های مازندران، قم، تهران، البرز، قزوین و سمنان در مازندران، اظهار کرد: این جلسه با هدف افزایش اصول مشارکت‌های مردمی در الستای دو برنامه عملیاتی طراحی شد.

وی افزود: در جلسه امروز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی رونمایی از بسته اجرایی تحولی مدرسه‌سازی با رویکرد مسئولیت‌های اجتماعی بوده است.

 دبیر منطقه یک معاونین مشارکت‌های مردمی ادارات کل نوسازی مدارس گفت: این بسته نقش نهادهای دولتی، غیردولتی و همه موسساتی که در امر مقدس مدرسه‌سازی می‌توانند ایفای نقش کنند را احصا کرد و نقش افرینی آنها در بسته اجرایی برای استان‌های منطقه یک شامل؛ مازندران، البرز، تهران، قم، قزوین و سمنان مشخص شد، امیداریم بتوانیم با رویکرد مسئولیت اجتماعی به کمک استانداران و فرامانداران پیاده شود.

 این مسئول با اشاره به بررسی چالش‌های امر مدرسه‌سازی و خیرین مدرسه ساز، تصریح کرد: راهکارهای اجرایی رفع آن مطرح شد و تجربیات بسیار گرانبهایی منتقل شد همچنین نمایی از وضعیت فضاها و چالش‌هایی که در این ۶ استان وجود دارد جداگانه طراحی شد و به نمایش گذاشته شد.

 آهنگر با بیان اینکه میتوانیم در جاهایی که تراکم دانش اموز زیاد و مشکل سرانه فضای آموزشی وجود دارد خیرین را هدایت کنیم، عنوان کرد: خیرین باعنایت به میانگین تراکم هدایت میشوند تا بتوانند رفع مشکل کنند.

 دبیر منطقه یک معاونین مشارکت‌های مردمی ادارات کل نوسازی مدارس تاکید کرد: رونمایی از چالش‌ها و فضاهای هر استان با هدف بازکردن گره صورت گرفته، امید آنکه با هم‌افزایی و نظارت خیرین مدرسه‌ساز پیشبرد اهداف آموزش و پرورش را شاهد باشیم.

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...