398
کد خبر: 818
برچسب‌های خبر: - کلنگ زنی هنرستان - چالوس - احمدی لاشکی - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
____________________

در دهمین روز از ایام الله دهه فجرکلنگ احداث هنرستان دخترانه خیری درچالوس زمین خورد


آیین کلنگ زنی احداث هنرستان دخترانه خیری در چالوس با حضور معاون محترم حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به زمین زده شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران ،دردهمین روز از ایام الله دهه فجر با حضوراحمدی لاشکی معاون محترم حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش،استادیان مدیرکل نوسازی مدارس استان، کمالی مدیرکل آموزش و پرورش استان، امام جمعه، فرماندار چالوس و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی آیین کلنگ زنی هنرستان دخترانه در چالوس برگزار شد.

احمدی لاشکی معاون محترم حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این مراسم بیان داشت: فراگیری علم مقوله‌ای است که در اسلام بسیار بر آن تاکید شده به گونه ای که خداوند در مورد اهمیت و جایگاه علم و توسعه دانش در جامعه توصیه های فراوان نموده است.

وی افزود: در این میان خیران مدرسه ساز، سهم بسیاری در ترویج علم و دانش و محو بی سوادی در کشور دارند و با این فرهنگ شایسته مفهوم انسانیت را در جامعه رواج می دهند.

استادیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان در این مراسم گفت: مدرسه سازی از مصادیق بارز عمل صالح است که سرمایه گذاری در آن از خالصانه ترین سرمایه گذاری ها است.

ایشان ضمن ابراز خرسندی از توفیق این عمل نیک اذعان داشت : کسانیکه امروزه در این راه خیر سرمایه گذاری می کنند قطعا به اهمیت نیروی انسانی پی برده اند و همواره این نیروی انسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان ساخت این هنرستان را در زمینی به مساحت ۳۸۰۰ متر مربع با زیر بنای ۲۸۰۰ متر مربع بصورت ۱۰۰ درصد خیری توسط خیر مدرسه سازی جناب آقای قائمیان انجام می شود.

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...