366
کد خبر: 816
برچسب‌های خبر: - پیام - 22بهمن - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
____________________

پیام دعوت مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران به حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن


مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران  با صدور پیامی خواستار حضور گسترده همکاران و خانواده شریف نوسازی مدارس استان، در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شد

22.JPG

 به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران در متن پیام مهدی استادیان ساروی آمده است:

 

دهه فجر آئینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.

                                                                                                                   "مقام معظم رهبری "

                                                                                                          

     بسم الله الرحمن الرحیم

 با درود بر پیامبر اعظم و خاندان مطهرش (ص)

«والفجر» سوگند هميشه برپا و بر جاي ازلي خداوند است كه نويد بخش پگاه روشن پيروزي در افق جهاد امت هاست.

 

«بهمن» ماه دلدادگان عاشقی است كه با عشق به كلام و پيام امام راحل(ره)، خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تكبير و شهادت» را در همه جاي اين ميهن شكوفاندند. دهـه فجــر كليد گشاينده درهاي پيروزي به روي اين ملت عظيم بود كـه« استقلال» ، « آزادي » و « جمهوري اسلامي» را به ارمغان آورد. پيروزي انقلاب اسلامي، فجري بود كه دامن افقها را روشن ساخت و پرده هاي ظلمت شرق و غرب را از هم دريد و ايران را نور باران كرد. دهه فجر، مطلع غزل زيباي پيروزي و قصيده بليغ و رساي اسلام بود و چه زيبا مقام معظم رهبري فرمودند كه:« دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدي دوباره يافت و اين دهه در تاريخ ايران نقطه اي تعيين كننده و بي مانند بشمارميرود.»

اينجانب به نوبه خود ايام فرخنده دهه فجر، ايام پيروزي خون برشمشير و حق بر باطل را به تمامي مردم شريف و شهيد پرور استان مازندران، خصوصا جامعه فرهنگی، کارکنان، معلمان و همکاران عزيزم  تبريك و تهنيت عرض نموده و از تلاشگران در عرصه مدرسه سازی و خانواده شریف نوسازی مدارس استان مازندران  که نقش برجسته و تاثیرگزاری در حفظ آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی دارند دعوت می نمایم تا همچون سنوات گذشته هم صدا و دوشادوش با سایر اقشار همیشه در صحنه در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور یابند. اميد است كه با همدلی و همزبانی همچنان پرتلاش در عرصه علم رو به سوي افقهاي روشن حركت كنيم.

 

مهدی استادیان ساروی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...