440
کد خبر: 813
برچسب‌های خبر: - قائمشهر - خطیرکلا - مصطفی خمینی - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
____________________

مدرسه 6 کلاسه مشارکتی در شهرستان قائمشهر افتتاح شد


همزمان با پنجمین روزاز ایام الله دهه فجر و با حضور مسئولان و خیرین، یک باب مدرسه 6 کلاسه مشارکتی در خطیر کلا قائمشهر به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران همزمان با ایام الله دهه فجر، با حضورمدیرکل نوسازی مدارس مازندران،فرماندار و مدیرآموزش و پرورش قائمشهر، خیرین و مجمع خیرین مدرسه ساز واهالی روستای خطیر کلا مدرسه 6 کلاسه مشارکتی مصطفی خمینی در قائمشهر افتتاح شد.

مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر، از خیرین مدرسه ساز که در ساخت این مدرسه مشارکت داشته تقدیر کرد.

وی در ادامه گفت: قرآن کریم کتاب قانون اساسی اسلام است و در آیات متعدد قرآنی خیرین مورد تقدیر و ستایش قرار گرفته اند بخصوص افرادی که در جهت تربیت انسانها از جان و مال خود انفاق می کنند؛ این عمل خیر آنان ذخیره ای برای آخرت است.

ایشان افزودند: باید بر خود ببالیم که در جامعه ای زندگی می کنیم که نوعدوستی و خیّری در نقطه اوج قرار دارد؛ کسی که قدم خیر بر می دارد در درونش غوغایی به پاست که او را به سمتی می کشاند که خدا می خواهد.
استادیان ادامه داد این مدرسه 6کلاسه با۱.۵۲ متر مربع زیر بناو ۱۲۰۰مترمربع محوطه سازی با مشارکت خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...