389
کد خبر: 811
برچسب‌های خبر: - افتتاحیه - ماکران - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
____________________

مدرسه هفت کلاسه شهید فولادی روستای ماکران گشایش یافت


مدرسه هفت کلاسه مشارکتی شهید فولادی روستای ماکران از توابع شهرستان میاندورود با حضور تعدادی از مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، مدرسه هفت کلاسه مشارکتی شهید فولادی روستای ماکران در چهارمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، نماینده مردم ساری و میاندورود، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش مازندران و فرماندار میاندورود به طور رسمی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: ساختمان جدید این دبستان در محوطه مدرسه قدیمی روستا ساخته شده و اکنون دانش‌آموزان روستای ماکران در مدرسه‌ای ایمن و مجهز تحصیل می‌کنند.

مهدی استادیان اظهار کرد: عملیات اجرایی این مدرسه سال ۱۳۹۵ توسط یکی از خیران منطقه آغاز شد و تا انجام مرحله اسکلت ساختمان پیش رفت. پس از این مرحله نیز اداره کل نوسازی مدارس برای تکمیل طرح وارد عمل شد.

وی افزود: سال ۱۳۹۸ قرارداد تکمیل و تجهیز مدرسه منعقد شد و امسال با صرف حدود ۹۰ میلیارد ریال اعتبار، این پروژه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران خاطرنشان کرد: این دبستان هفت کلاسه با ۸۲۲ متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر و با ۱۵۰۰ متر محوطه‌سازی ساخته شده است.

استادیان اظهار کرد: از نیکوکار گرامی بابت مشارکتی که در ساخت این مدرسه داشت سپاسگزاریم. بی‌تردید تا زمانی که این مدرسه پابرجاست برکات این اقدام به خَیِر عزیز می‌رسد. از مسئولان شهرستان نیز تشکر می‌کنم که در پیگیری برای تکمیل این مدرسه همراهی کردند و از معلمان و مدیر و دانش‌آموزان مدرسه شهید فولادی می‌خواهم در حفظ این مدرسه تلاش کنند.

وی افزود: هر چقدر مدارس را با کیفیت‌تر بسازیم در آینده نیروهای باکیفیت‌تری خواهیم داشت. قدردان زحمات و همراهی‌های همه خیران که در مدرسه‌سازی ما را یاری می‌کنند هستیم و امیدواریم که این همراهی‌ها با تبدیل شدن به یک نهضت و جریان مردمی سرعت گسترش زیرساخت‌های آموزشی کشور به ویژه در مناطق کمتربرخوردار را افزایش دهد.

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...