1476
کد خبر: 81
برچسب‌های خبر: - مشارکت - توافقنامه - خیری - نجابتی - حاجی‌کلا - بابل
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
____________________

توافقنامه احداث یک باب مدرسه خیری 6کلاسه در حاجی کلا شهرستان بابل


توافقنامه فیمابین خیر نیک اندیش آقای طهماسب نجابتی و واحد مشاركتهای مردمی اداره كل نوسازی مدارس مازندران مبنی بر احداث مدرسه ۶ كلاسه با زیربنای ۶۵۰ مترمربع در یک طبقه با مشاركت ۱۰۰ درصدی و با اعتبار یک میلیارد تومان واقع در روستای حاجی‌کلا شهرستان بابل.

به گزارش روابط عمومی اداره كل نوسازی مدارس مازندران: مهندس شیرزاد مدیرکل نوسازی مدارس مازندران ضمن ستایش نیت خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز و اعلام خبر امضاء این موافقتنامه گفت: در عصر كنونی نه تنها توسعه، پیشرفت و استقلال كشورها، بلكه حفظ هویت فرهنگی ملتها در گرو دستیابی به سطوح عالی علم و دانش است و خیرین مدرسه ساز پیشاهنگان عرصه علم و آگاهی و پیشتازان مبارزه با جهل و گمراهی و فقر و بیكاری می باشند و دانش و فرهنگ كشور از حضور و محبت آن بهره‌مند بوده است.                                              

امید آن كه همواره یار و یاور علم و فرهنگ این مرز و بوم باشند و سایه شان تا همیشه مستدام باد. وی همچنین خاطر نشان کرد. با پیگیری‌های همكاران خوبمان در واحد جهاد مشاركتها دستاوردهای جشنواره خیرین  هر روز عینی‌تر می‌گردد و ان‌شاء‌الله همانند سالهای گذشته در تحقق تعهدات خیرین عزیز رتبه برتر كشور را كسب خواهیم كرد.



آخرین خبرها...