901
کد خبر: 80
برچسب‌های خبر: - بنیاد برکت - افتتاح - کلاردشت با حضور دکتر احمدی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
____________________

افتتاح دبستان بنیاد برکت شهدای انقلاب کلنوکلاردشت


مدرسه بنیاد برکت شهدای انقلاب کلنوکلاردشت با حضور ،دکتر احمدی لاشکی نماینده  مردم شهرستان نوشهر، چالوس وکلاردشت در مجلس شورای اسلامی  ، فرمانداران شهرستانهای کلاردشت و چالوس، نماینده اداره کل نوسازی مدارس استان، نماینده بنیاد برکت در غرب استان، و مسئولین شهرستانی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران: دراسرایی مدیر آموزش و پرورش ضمن خوشامد گویی به مدعوین گفت: قطعا مدرسه سازی بهترین سرمایه گذاری برای رشد فرهنگی و تعالی جامعه است و تلاش در راه مدرسه سازی خود جهادی مقدس است و در دنیای امروز  آموزش و پرورش پیچیده تر و متفاوت تر از گذشته است و باید فضای استاندارد و همسان را با رعایت عدالت در ساخت و  تجهیزات آموزشی ایجاد کنیم تا فرزندانمان در محیطی آرام تر کار یادگیری را فراگیرند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از دکتر احمدی،بنیاد برکت ،مدیران کل ، نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان مازندران برای توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش، توضیحاتی در مورد ساخت این مدرسه ارائه نمودند.

احمدی لاشکی نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات وفناوری مجلس: ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل نوسازی مدارس استان و بنیاد برکت به پاس زحمات ارزشمند در مناطق محروم گفت:که باید قدر بدانیم نعمت ولایت در کشور را که برای فقر زدایی و محرومیت زدایی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی افزود : که مدرسه شهدای اتقلاب کلنو اولین مدرسه بنیاد برکت در این منطقه می باشد و به امید خدا شاهد افتتاح دومین مدرسه به لطف بنیاد برکت در روستای طویدره می باشیم.

در پایان مراسم از تعدادی از عزیزانی که در ساخت پروژه موثر بودند با اهدا لوح،تقدیر بعمل آمد.

برکت کلاردشت.jpg

آخرین خبرها...