1028
کد خبر: 78
برچسب‌های خبر: - بنیاد برکت - افتتاح - عباس آباد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
____________________

افتتاح مدرسه استثنایی 6 كلاسه بنیاد بركت شهید شیرزاد عباس آباد


مدرسه 6کلاسه استثنایی بنیاد برکت شهید شیرزاد روستاس سی سرا عباس آباد با حضور معاون وزیر ورئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران : آئین افتتاح مدرسه 6کلاسه استثنایی بنیاد برکت شهید شیرزاد روستاسی سی سرا عباس آباد با حضور دکتر قدمی معاون وزیر، مدیران کل نوسازی مدارس وآموزش وپرورش استان مازندران، نماینده بنیاد برکت، ،فرماندار ، ودیگر مسئولان شهرستان وجمعی از خانواده های معظم شهدا به بهره برداری رسید . در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تقدیر از زحمات دست اندرکاران ساخت و افتتاح مدرسه برکت شهید شیرزاد از حمایت های ویژه بنیاد برکت و مشارکت این بنیاد در حوزه توسعه و عمران فضای آموزشی استان تقدیر و تشکر کرد.

سید علی قاسمی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان مازندران در مرز 100 سالگی خود  قرار دارد، گفت: نیاز به توسعه فضاهای آموزشی و ارتقا کمی و کیفی مدارس استان احساس می شود که در این زمینه خیرین شریف استان همکاری خوبی دارند.

وی با اشاره به همگرایی و هم افزایی خیرین و نهادهای ذیربط در ارتقای کیفی فضاهای آموزشی، افزود: وظیفه اصلی دستگاه تعلیم و تربیت به ویژه معلمان تربیت فرزندانی قانون مدار و فرهیخته است.

خاطر نشان می گردد: مدرسه استثنایی6کلاسه بنیاد برکت شهید شیرزاد با زیربنای 752متر مربع با اعتباریک میلیارد تومان از محل اعتبارات بنیاد برکت افتتاح شد.


آخرین خبرها...