876
کد خبر: 752
برچسب‌های خبر: - مرزن اباد - بازدید - تقوی - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
____________________

بازدید مدیرکل نوسازی مدارس مدارس مازندران از مدارس نیازمند بهسازی مرزن آباد


بازدید مدیرکل نوسازی مدارس مدارس مازندران از مدارس نیازمند بهسازی مرزن آباد

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران از پروژه‌های خیرساز و مدارس فرسوده این منطقه بازدید بعمل آورد


ت.JPG

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران مهدی استادیان ساروی در سفر دوروزه خود به غرب استان بهمراه اسحاقی مسئول دفتر منطقه غرب اداره کل نوسازی مدارس مازندران و سرکارخانم تقوی مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد از مدارس فرسوده و نیمه کاره خیری بازدید بعمل آورد.

استادیان مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران با اشاره به بازدیدهای بعمل آمده،به مستهلک بودن برخی از مدارس این منطقه اشاره کرد و گفت،در منطقه مرزن آباد به دلیل قدمت و گستردگی در تعداد مدارس نیازمند توجه جدی خیرین مدرسه ساز و مسئولان است.
وی اضافه کرد برخی از مدارس این منطقه به دلیل قدمت زیاد و فرسوده بودن نیازمند تعمیر و بازسازی می باشند.
استادیان با اشاره به اینکه بسیاری از مناطق این ناحیه جدید الاحداث هستند، اظهار کرد: وجود مناطق حاشیه نشین و گسترش روزانه آن‌ها دلیل دیگری بر لزوم احداث مدارس در این ناحیه است.

سرکار خانم تقوی مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد ضمن قدرانی از مدیرکل نوسازی مدارس مازندران و کارکنان زیر مجموعه ایشان با عنوان اینکه پیگیری حضور مسئولان و خیرین مدرسه ساز در مرزن آباد از اولویت‌های کاری است، بیان داشت: خیرین مدرسه ساز بازوان توانمند آموزش و پرورش در گسترش عدالت آموزشی هستند.

روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...