704
کد خبر: 745
برچسب‌های خبر: - اردو - بسیجیان - کارکنان نوسازی مدارس
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
____________________

اردوی فرهنگی، ورزشی یک ‌روزه کارکنان بسیجی اداره کل نوسازی مدارس مازندران برگزار شد


اردوی فرهنگی، ورزشی یک ‌روزه کارکنان بسیجی اداره کل نوسازی مدارس مازندران برگزار شد

ا.JPG

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردوی یک ‌روزه درون استانی بسیجیان اداره کل نوسازی مدارس مازندران در اردوگاه بادله میاندرود برگزار شد.

مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی مدارس مازندران در جمع حاضرین در این اردو گفت: با توجه به حفظ روحیه و تقویت همکاران بسیجی اداره کل، برنامه‌هایی در نظر گرفته شده که این برنامه‌ها قرارشد برای تمام همکاران به اجرا گذاشته شود.

وی بابیان اینکه این اردو با همکاری پایگاه مقاومت سیدالشهدا اداره کل نوسازی مدارس استان انجام‌ شده، افزود: از تمامی دست‌اندرکاران این اردو صمیمانه تشکر می‌کنم. این نوع اردوها برای تمامی همکاران در سطح استان نیاز است، چرا وقتی همکار ما روحیه خوبی داشته باشد می‌تواند خدمات بهتری به قشرجامعه ارائه دهد.

احمد حسینیان جانباز70 درصد جنگ تحمیلی که مهمان ویژه در این اردو بوده در حمایت از مردم بی دفاع غزه گفت آنچه که این روزها در غزه در حال رخ دادن است یک جنایت تمام عیار است و راه توقف آن مجازات رژیم اشغالگر صهیونیستی و پاسخ به آن و دعوت به انتقام گرفتن با تمام ابزارها و روش‌های موجود است.

وی تاکید کرد متحد شدن همگی ضامن بازدارندگی رژیم اشغالگر و حفاظت از نیروهای مقاومت و سرزمین فلسطین در مقابله با یهودی سازی است.

 

درپایان کارکنان اداره کل بعد از برپایی نماز جماعت با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس انزجار خود از رژیم جعلی اسرائیل و حامیان غربی آن را اعلام کردند.

 

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...