794
کد خبر: 740
برچسب‌های خبر: - بلده - بخشدار - دیدار - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
____________________

بررسی مسایل و مشکلات مدارس منطقه بلده در دفتر مدیر کل نوسازی مدارس استان مازندارن


بررسی مسایل و مشکلات مدارس منطقه بلده در دفتر مدیر کل نوسازی مدارس استان مازندارن

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندارن، سرکار خانم طالبی بخشداربلده بهمراه رزاقی مدیرآموزش و پرورش و مهدوی نماینده خیر مدرسه ساز(حاج حمیدشاه حسینی) با حضور در دفتر مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی مدارس استان به مشکلات مدارس بلده رسیدگی کردند.

 

 طالبی بخشدار بلده در این دیدار به مشکلات مدارس منطقه اشاره کرد و گفت خوشبختانه با تلاش های مجموعه نوسازی مدارس،خیرین و دیگر مسئولین، توانسته ایم کمی از این مشکلات را کم کنیم ولی همچنان باید نگاه مسئولین به مناطق محروم بیشتر باشد.


رزاقی مدیر آموزش و پرورش بلده ضمن تشکر از همکاران و مدیر کل نوسازی مدارس مازندان گزارشی از مشکلات و کارهای انجام شده توسط خیرین در ارتباط با مدارس و مشکلات را بیان کرد.

 

مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران ضمن خوش آمد گویی به بخشدار و مدیر آموزش و پرورش بلده  در خصوص موارد مطروح این نشست بیان نمود:  کمبود فضای آموزشی ، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات و امکانات مدارس مورد  بررسی و پیگیری قرار میگیرد و در اسرع وقت رسیدگی می شود.

گفتنی است در این دیدار علی ملکی معاون اجرایی و ذبیح الله مهرجوی مسئول دفتر منطقه مرکزی اداره کل نوسازی مدارس مازندران نیز حضور داشتند.

 

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران


آخرین خبرها...