792
کد خبر: 731
برچسب‌های خبر: - روز سرباز - تقدیر - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
____________________

تقدیرازسربازان اداره کل به مناسبت گرامیداشت روز سرباز


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران  به مناسبت گرامیداشت روز سرباز از سربازان امریه این اداره کل به 

پاس خدمات ارزشمندی که در این اداره کل داشتند تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان مازندران، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز از سربازان مأمور در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران تقدیر بعمل آمد.

مهدی استادیان ساروی در این آیین با بیان این که پنجمین روز ازهفته "دفاع مقدس" به نام روز "سرباز"  نام گذاری شده است به ویژگی‌های يك سرباز نمونه اشاره کرد و بیان نمود: جوانان نقش تعيين‌كننده‌ای در پيشرفت جامعه دارند و بايد از خدمت سربازی به عنوان فرصتی در جهت رشد و شكوفايی استعدادهای خود برای ورود به زندگی اجتماعی بهره ببرند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران با اشاره به نقش مهم نسل جوان در جامعه افزود: نسل جوان و جوانان امروز با بصیرت تر و انقلابی‌تر از جوانان نسل‌های گذشته  هستند و ادامه داد: اگر امروز دشمن بخواهد تجاوز و تعدی به مرزهای این کشور داشته باشد، جوانان آماده‌تر از نسل گذشته عمل خواهند کرد؛ همان‌طور که در دفاع از حرم اهل بیت (ع) وارد میدان شدند و دشمن را شکست دادند.

وی افزود، در هفته دفاع مقدس باید همه در کنار قدردانی از دلاورمردان این عرصه، از سربازان عزیز نیز تقدیر کنیم چرا که نقش قابل توجهی در هشت سال دفاع مقدس بر عهده داشتند. ایشان با اشاره به خدمت سربازان شاغل در اداره کل نوسازی مدارس مازندران  به جامعه هدف خاطر نشان کردند این فرصت را غنیمت شمرده و از هیچ تلاشی دریغ ننمائید. در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سربازان این اداره تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران

 


آخرین خبرها...