904
کد خبر: 728
برچسب‌های خبر: - پشرت - سردارمسلمی - مدرسه2کلاسه
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
____________________

مدرسه ابتدایی2کلاسه حضرت فاطمه (س) در روستای "پشرت" افتتاح شد



با حضور فرمانده سپاه کربلا؛

 مدرسه ابتدایی2کلاسه حضرت فاطمه (س) در روستای "پشرت" افتتاح شد



پ.jpg

مدرسه ابتدایی حضرت فاطمه (س) با حضور سردار "سیاوش مسلمی" فرمانده سپاه کربلا  در روستای  محروم پشرت بخش چهاردانگه ساری افتتاح و به بهره داری رسید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران  مدرسه ابتدایی 2کلاسه  حضرت فاطمه (س) با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، علی سحر خیز معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس مازندران در روستای دوردست و محروم پشرت بخش چهاردانگه ساری افتتاح و به بهره داری رسید.

فرمانده سپاه کربلا دراین آیین افزود: فعالیت مدرسه سازی، گوشه‌ای از مردم سالاری دینی است که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با به ثمر نشستن خون پاک شهدای والا مقام محقق شده است.

 

وی با اظهاراینکه با افتتاح این پروژه آموزشی مشکل دانش آموزان این منطقه  رفع شد، گفت این مدرسه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت و همراهی خیر ارجمند خانم موسوی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران تنها در طی ۱۰ ماه درقالب 2کلاس درس و با زیر بنای 133مترمربع احداث شده است.

 

لازم به یادآوری است،دانش آموزان این منطقه که تا سال قبل در کانکس درس می‌خواندند حال با اقدام جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلاو خیر مدرسه ساز سرکار خانم موسوی سال تحصیلی جدید خود را در مدرسه‌ای نو و تازه ساخت آغاز خواهند کرد.

 

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران


آخرین خبرها...