683
کد خبر: 724
برچسب‌های خبر: - احمدی لاشکی - هنرستان - تفاهم نامه - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
____________________

تفاهم نامه احداث ۳ باب هنرستان در استان مازندران توسط خیر محترم جناب آقای قائمیان امضا شد


تفاهم نامه احداث ۳ باب هنرستان در استان مازندران توسط خیر محترم جناب آقای قائمیان امضا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران، جلسه ای با حضوردکتر احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش، مهدی قائمیان خیر نیک اندیش،اربابی مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، جعفری مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، استادیان مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان مازندران و دیگر مسئولین کشوری برگزار، و تفاهم نامه ساخت ۳ باب هنرستان در مازندران امضا شد.

مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران ضمن قدردانی از خیر محترم جناب آقای قائمیان گفت، خیرین به عنوان بازوان پرتوان آموزش و پرورش و دوشادوش دولت در ساخت مدارس فعالیت می کنندکه این امر به نوبه خود بی نظیر و حکایت از فرهنگ نوع دوستي و والای این بزرگواران دارد.
ایشان در ادامه بیان داشتند: با توجه به اینکه هنرستان ها فضاهای کارگاهی دارند، نسبت به دیگر فضاهای آموزشی نظری متراژ و هزینه های بیشتری را می طلبد.

وی همچنین با توجه به برنامه زیر نظام تامین فضا، تجهیزات و فناوری شورای عالی آموزش و پرورش و خواسته های شهرستان های هدف توضیحات فنی در خصوص تناسب فضای هنرستان ها ارائه نمودند.

لازم به توضیح است، این هنرستان ها در شهرستان های نکا ، چالوس و امیرکلا بهره برداری خواهد شد.

روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران


آخرین خبرها...