705
کد خبر: 723
برچسب‌های خبر: - ارشاد - دیدار - هنرهای زیبا - استادیان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
____________________

در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران مطرح شد


دیدار و نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با رویکرد تعامل و تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی مدارس

تلاش برای ایجاد شرایط محیطی و امکانات هر چه مناسب‌تر برای هنرستان هنرهای زیبای دختران مازندران

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان،در این دیدار از بخش های مختلف ،کلاسها و فضا های آموزشی هنرستان مورد نیازگفتگوههایی صورت گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گزارشی از وضعیت موجود، کمبودها و مشکلات فضای آموزشی و امکانات و تجهیزات لازم برای اموزش مناسب و کارآمد به هنرجویان ارائه کردند .

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز دراین جلسه گفت : تلاش ما این است که شرایط محیطی و امکانات هر چه مناسب تری در اختیار هنرجویان دختر این هنرستان قرار دهیم، زیرا ارتقای کیفیت آموزش رشته های مختلف هنر می تواند در آینده نزدیک در کیفیت آثار هنری تولید شده توسط هنرجویان این مرکز آموزشی نقش موثری داشته باشد .

استادیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران نیز در خصوص تجهیز این مرکز، آموزش هنر و رفع مشکلات آن ها اشاره کرد و گفت که تلاش می کنیم در حد امکان موارد و مسایلی که در این درخواست ها مطرح شده است به تدریج برطرف نمائیم .

روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...