627
کد خبر: 693
برچسب‌های خبر: - فرماندار - بابل - گرجي - استاديان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
____________________

دیدار مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران با فرماندار بابل


دیدار مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران با فرماندار بابل

پیگیری پروژه های نیمه کاره، افزایش اعتبارات سهم آموزش و پرورش در کمیته برنامه ریزی شهرستان از درخواستهای مهم استادیان در این جلسه بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران،مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس استان بهمراه اسدی مدیر آموزش و پرورش بابل،شیخ نیا کارشناس نوسازی مدارس استان با حضور در فرمانداری شهرستان بابل،با عزیززاده گرجی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به پروژه های در حال احداث بررسی شد و در خصوص وضعیت فضاهای آموزشی فرسوده و تخریب شده نیز بحث و تبادل نظر گردید.

عزیززاده گرجی فرماندار بابل در این دیدار از عملکرد و فعالیت های اداره کل نوسازی مدارس استان در سطح شهرستان بابل تقدیر و تشکر نمود و آمادگی مجموعه فرمانداری در حمایت از این اداره کل را اعلام نمود.

استادیان مدیر کل نوسازی مدارس مازندران دراین جلسه از تلاشها و پیگیری فرماندارمحترم بابل،همکاری و همیاری شوراهها و بخشداران و متولیان دلسوز شهرستان تقدیر و تشکر کرد و ضمن ارائه گزارش کامل از روند اجرایی ساخت فضاهای آموزشی، پیگیری پروژه های نیمه کاره و افزایش اعتبارات سهم آموزش و پرورش در کمیته برنامه ریزی شهرستان را از عزیززاده گرجی فرماندار بابل خواستارشد.

مهدی استادیان ساروی در پایان این دیدار اظهار امیدواری کرد،پروژه های در حال ساخت تا مهرماه آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.


روابط عمومي اداره كل نوسازي،توسعه و تجهيزمدارس مازندران


آخرین خبرها...