551
کد خبر: 692
برچسب‌های خبر: - ديدار - روحاني - امام جمعه بابل - استاديان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
____________________

دیدار مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان با امام جمعه محترم شهرستان بابل


دیدار مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان با امام جمعه محترم شهرستان بابل

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران، مهدی استادیان ساروی در سفر به شهرستان بابل،بهمراه اسدی مدیر آموزش و پرورش بابل،شیخ نیا کارشناس اداره کل نوسازی مدارس استان با حضور در دفتر امام جمعه بابل با حجت الاسلام روحانی امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام روحانی در این دیدار صمیمی ضمن خیر مقدم به مهمانان، از تلاش های اداره کل نوسازی مدارس استان به جهت تخریب و بازسازی فضاهای آموزشی تشکر نمود.

ایشان با اشاره به نقش ارزنده و سازنده خیرین مدرسه‌ساز در گسترش علم و دانش، خواستار مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در ساخت فضاهای آموزشی در این شهرستان شد.

استادیان مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این دیدار از روند فعالیت اداره کل نوسازی مدارس استان و آخرین وضعیت مدارس و پروژه های شهرستان بابل و پروژه های نیمه تمام و تجهیز مدارس این شهرستان گزارشی ارائه نمود.

مهدی استادیان ساروی با بیان اینکه در جامعه به توسعه فرهنگ کار خیر نیاز بیشتری داریم و نقش امامان جمعه در این جریان بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: اشاره به موضوع خیرین مدرسه ساز و ارائه اطلاعات و آمار کمک این عزیزان در تریبون نماز جمعه باعث هم‌افزایی بیشتر و مشارکت بیشتر خیرین در این امر حسنه خواهد شد.


روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران


آخرین خبرها...