639
کد خبر: 685
برچسب‌های خبر: - بازدید - مولایی قرا - استادیان - قائمشهر
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
____________________

بازدید فرماندار قائمشهر از پروژه های نیمه کاره نوسازی مدارس مازندران


مولایی قرا فرماندار قائمشهر بهمراه مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس مازندران،از پروژه های در دست اجرا بازدید بعمل آورد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران مولایی قرا فرماندار قائمشهر بهمراه مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی مدارس مازندران،عموزاد مدیر آموزش و پرورش قائمشهر از پروژه های نیمه کاره اداره کل نوسازی مدارس مازندران بازدید بعمل آورد.

مولایی قرا،فرماندار قائمشهربا بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی ماهر در جامعه دارد، از تمام دستگاه‌های اجرایی و متولی این بخش خواست تا همه توان خود را برای تسریع در روند احداث و واگذاری فضاهای آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش بکار گیرند.

وی از تلاش و توجه ویژه مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران و همکارانشان بخاطر پیگیری پروژه های مدارس این شهرستان قدردانی کرد و بر ضرورت تکمیل کلیه پروژه های فعال مدارس این منطقه تاکید کرد.

مهدی استادیان ساروی،مدیر کل نوسازی مدارس مازندران در این بازدید نیز ضمن ارائه گزارشی از روند پروژه های نیمه کاره مدارس شهرستان، مسائل، مشکلات و نقطه نظرات پیش روی حوزه کاری خود را با فرماندار در میان گذاشت.
در ادامه، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران به همراه فرماندار و مدیر آموزش و پرورش قائمشهر از پیشرفت فیزیکی پروژه های در حال تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه عاشورا، ۶کلاسه هاشمی زاده قائمشهر، مدرسه روستای قراخیل، مصطفی خمینی خطیرکلا و مدرسه ۱۲ کلاسه خرما کلا بازدید و ضمن گفتگو با کادر اجرایی، و پیمانکاران نوسازی، بر اتمام سریع این پروژه ها تاکید کرد.

 روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...