491
کد خبر: 683
برچسب‌های خبر: - همايش - روزي به ياد ديروز - ماكران - استاديان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
____________________

با حضورمهدي استاديان ساروي مدير كل نوسازي مدارس مازندران همایش روزی به یاد دیروز در مياندرود مازندران برگزار شد



با حضور استاديان مدير كل نوسازي مدارس استان  همایش روزی به یاد دیروز دردبستان شهيد فولادي روستاي ماكران شهرستان مياندرود (بخش گهرباران) با حضور فارغ التحصیلان و معلمان دهه 50 در محل این آموزشگاه برگزار شد.

DSCF3959 - Copy.JPG

 به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس مازندران دبستان شهيد فولادي ماكران، شهرمياندرود مازندران میزبان دانش آموختگان و معلمان بازنشسته دهه 50خود بود که گردهم آمدند تا خاطرات دوران شاگرد، معلمی را ورق بزنند. میهمانان همایش از صبح اول وقت در برنامه حاضر شدند و در فضایی صمیمی به یاد آوری و مرور خاطرات تلخ و شیرین خود پرداختند.

 

 مهدي استاديان ساروي مدير كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس مازندران با حضور خود در اين مراسم و با اشاره به این که چرخه های فرهنگ، دانش، تربیت و پیشرفت کشوربر دوش و توان معلم می گردد ،تجلیل از معلمین و مقام والای آنان را تجلیل از علم و معرفت دانست و افزود: هدف از بر گزاری این همایش تقدیر و تجلیل از کسانی است که سالهای سال در این مدرسه به دانش آموزان خدمت کرده و نشان دهنده این است که اگرافرادی به جایگاهی دست یافته اند معلمان خود را که با فداکاریها و زحمات فراوان راه صحیح زندگی و انسانیت را به آنان آموخته اند فراموش نکرده اند.

 

وي اظهار داشت، رسالت دانش آموزان سابق و متخصصان فعلی جامعه را خدمت به کشور اسلامی و مردم جامعه دانست و از فارغ التحصیلان این آموزشگاه خواست تا جهت کمک به ارتقاء وضعیت آموزشی و رفع نیازهای مختلف این واحد آموزشی از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

 

در این مراسم دانش آموزان دیروز دبستان شهيد فولادي ماكران(البرز سابق) نیز از برگزار کنندگان این همایش به یادماندنی تشکر نموده و بر این نکته اذعان داشتند که این همایش موجب شد تا ما دوستان و همکلاسی های سابق کنار هم بیاییم و خاطرات دوران گذشته خود را مرور کنیم.

 

گفتنی است معلمان این دانش آموختگان نیز که در مراسم حاضر بودند ضمن یاد آوری خاطراتی از گذشته ، بزرگترین مباهات و افتخار خود را تربیت دانش آموزانی متعهد ، با ایمان و وطن دوست دانستند که امروز هریک به جایی رسیده اند و در رده های مختلف مشغول خدمت به مردم عزیز کشورمی باشند.

روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس مازندران


آخرین خبرها...