543
کد خبر: 675
برچسب‌های خبر: - مجمع خيرين - معاون عمراني - توكلي
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
____________________

دیدار اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز با معاون امور عمرانی استانداری مازندران


 دیدار اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز با معاون امور عمرانی استانداری مازندران

IMG_20230704_215425_817.jpg

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس مازندران،با حضور استادیان مدیرکل نوسازی مدارس مازندران، جلسه اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان در دفتر دکتر توکلی معاون امور عمرانی استانداری مازندران تشکیل شد.

استادیان مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان در سخنانش وحدت و همدلي مسئولین استانی در توسعه زیر ساخت های آموزشی را بسیار موثر دانست و ابراز داشت: همدلی مجمع خیرین با ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان مثال زدنی است و از این بابت خداوند متعال را بسیار شاکریم.


مدیرکل نوسازی مدارس استان هدف از برگزاری این جلسه،همکاری بیشتر با خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه فضاهای آموزشی،صدور پروانه های ساختمانی،و…عنوان کرد.


دکتر توکلی،معاون امور عمرانی استانداری مازندران ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز استان گفت: کارنامه مجمع خیران مدرسه ساز استان و اقدامات شایسته آنان به ویژه در سال‌های اخیر، نشان می‌دهد که مازندرانیها با برخورداری از خصلت نیکوکاری، در انجام امور خیر و مشارکت در کارهای خداپسندانه، پیشتاز هستند.


توکلی از خیران به عنوان خیر اندیشان و نیکوکاران یاد کرد و با بیان اینکه همواره اقدامات مطلوبی از سوی تشکل های مردم نهاد در حوزه های مختلف انجام می شود، گفت: اثر اقدامات مرتبط با موضوعات آموزشی و فرهنگی، بسیار عمیق تر است زیرا روند تعالی فرهنگی و توسعه پایدار اجتماعی نقش بسزایی دارد .


روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...