435
کد خبر: 643
برچسب‌های خبر: - بازدید - خان محمدی - محمودآباد
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
____________________

بازدید معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش از طرح‌های آموزشی محمودآباد


  • رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از برخی پروژه‌های در حال اجرای مدرسه‌سازی شهرستان محمودآباد بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت اجرایی این پروژه‌ها قرار گرفت.


  • به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، حمیدرضا خان‌محمدی بعدازظهر امروز -۲۰ اردیبهشت- همراه با مدیرکل نوسازی مدارس مازندران، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و نماینده نور و محمودآباد از چند پروژه مدرسه‌سازی و آموزشی شهرستان محمودآباد بازدید کرد و پیگیر تامین اعتبار و گشایش‌های مالی این پروژه‌ها شد که در یکی از بازدیدها برای ساخت بنای جدید دبیرستان خیرساز حاج حیدرزاده لامیزده با پرداخت ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز توسط این سازمان موافقت کرد.

    معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، با حضور در دبیرستان پسرانه شهید باهنر روستای آزادمون محمودآباد، عملیات اجرایی ساختمان جدید این دبیرستان را مورد بررسی قرار داد و بر تسریع در پرداخت تعهدات دولتی اجرای این پروژه تاکید کرد.

    خان‌محمدی بازدیدی نیز از کانون فرهنگی تربیتی رضوان محمودآباد داشت و با مسئولان این فضای آموزشی درباره راه‌اندازی مجدد زیرساخت‌های رفاهی و آموزشی این مجموعه و گسترش زیرساخت‌های موجود دیدار و گفت‌وگو کرد.

    هنرستان علوم و فنون دریایی شهید کلانتری محمودآباد نیز یکی از فضاهای بازدید شده توسط رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بود. پروژه در حال اجرا در این هنرستان ساخت یک سالن ورزشی همراه با زیرساخت‌های آموزشی است که با استفاده از توان علمی هنرجویان این هنرستان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

    بازدید از پروژه نیمه‌کاره دارالقرآن صاب‌الزمان(عج) محمودآباد که یک دهه از آغاز عملیات اجرایی آن می‌گذرد نیز در برنامه بازدیدهای رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور قرار داشت.
    در شهرستان محمودآباد حدود ۱۵۰ مدرسه وجود دارد که به گفته مسئولان مربوطه حدود ۶۰ درصد این مدارس فرسوده هستند.

    خان‌محمدی پیش از حضور در محمودآباد، با هیئت همراه از چند طرح آموزشی شهرستان ساری نیز بازدید کرد.

    رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای حضور در بیست‌وچهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مازندران و بازدید از برخی پروژه‌های مدرسه‌سازی استان به مازندران سفر کرد.


آخرین خبرها...