548
کد خبر: 637
برچسب‌های خبر: - جشنواره خیرین_بیست وچهارمین_ساری
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
____________________

بیست وچهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز مازندران برگزارشد


بیست‌وچهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مازندران با برپایی نمایشگاه توانمندی‌های برخی مراکز آموزشی و معرفی بعضی دستاوردها و فعالیت‌های مرتبط با مدرسه‌سازی در مازندران در ساری برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، حدود ۵۰۰ تن از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار از مازندران و سایر استان‌ها صبح امروز -چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت- با حضور مسئولان استانی و ملی در اردوگاه دانش‌آموزی بادله ساری در بیست‌وچهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مازندران گرد هم آمدند تا  علاوه بر تجلیل از خیرین برگزیده، پیرامون آخرین نیازها و الزامات حوزه مدرسه‌سازی تبادل نظر کنند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، استاندار مازندران، مدیرکل نوسازی مدارس مازندران، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز مازندران و جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور همراه با صدها تن از مدرسه‌سازان و مدرسه‌یاران استانی و ملی در این جشنواره یک روزه حضور یافته‌اند.

علاوه بر  برگزاری نمایشگاه دستاوردها وسخنرانی مسئولان ملی و استانی، برپایی میزگرد خیرین مدرسه‌ساز و تجلیل از خیرین برگزیده نیز بخش‌هایی از این جشنواره یک روزه بود

در این جشنواره دو کتاب تازه تالیف شده از خیرین مدرسه‌ساز مازندران نیز رونمایی شد، همچنین در نمایشگاه جنبی جشنواره چهار کتاب‌ از زندگی و کارنامه ابوطالب باقری حاج علی ابراهیم‌پور دلاور، حاج حسین بیک مهدوی و حاج مصطفی آشوری ارائه شده است.

در این گردهمایی یک روزه ضمن برگزاری همایش و تشریح آخرین نیازها، الزامات، راهبردها و دستاوردهای حوزه مدرسه‌سازی در کشور، فضا برای افزایش تعامل بین مدرسه‌سازان و مدرسه‌یاران با بخش دولتی نیز فراهم می‌شود.

آخرین خبرها...